!-- Put this script tag to the of your page --> Історії транспорту - Транспортные системы разных стран (мультимедийные презентации) - Транспорт - Рубрикатор - forstudents
Пятница, 10.05.2024, 13:07
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Авиакомпании [12]
Автоперевозчики Украины [17]
Круизные компании [28]
Туристические поезда [20]
Транспортные системы разных стран (мультимедийные презентации) [31]
Автотуры по Украине [21]
Статистика
Главная » Статьи » Транспорт » Транспортные системы разных стран (мультимедийные презентации) [ Добавить статью ]

Історії транспорту
Історії транспорту ненабагато менше століть, ніж самому людству. Без транспорту не сталося б багатьох речей і навіть чудес світу, адже величезні блоки для спорудження пірамід єгиптяни, як вважають деякі вчені, підвозили саме на возах. Перші вози покотилися по Азії і Європі в 4-3 тисячолітті до н.е.
Для місцевих перевезень до річок і портів, а також для подорожей в далекі країни, люди користувалися караванами. До кінця ери Римської імперії головним сухопутним транспортом стали каравани ослів, мулів і коней, але, здебільшого, у ролі рушійної сили виступали верблюди. Навантажували на верблюда від 550 до 660 фунтів вантажу, швидкість каравану складала 4-5 кілометрів на годину, і денний перехід становив 25-35 кілометрів. Каравани істотно відрізнялися за розмірами, в залежності від потреб і можливостей людей і тварин. У 1820 році до побудови Суецького каналу, до складу Суецького каравану входило п'ятсот верблюдів, в 1847 році караван Багдад-Дамаск складався з тисячі-двох тисяч верблюдів, а в зворотний шлях відправлялося 800 -1 200 голів. У сімдесяті роки дев'ятнадцятого століття близько п'ятнадцяти тисяч завантажених тварин здійснювало три походи Іран-Туреччина (Табріс-Трабсон). За один похід вони перевозили стільки вантажу, скільки б вмістилося на семи-восьми гребних суднах. Звичайно ж, у порівнянні з тими обсягами, які пізніше перевозилися в період промислової революції, все це здається нікчемним, але за параметрами стародавньої цивілізації це були героїчні походи. Як і кораблі, каравани часто зазнавали нападів розбійників, іноді до супроводжуючих караван могли домішуватися диверсанти, часто це траплялося ще перед початком подорожі.
Першою остаточно сформувалася системою транспорту як такий був водний транспорт. На відміну від караванів гребні судна переміщалися набагато швидше і за день могли виконати тижневий шлях каравану. З огляду на те, що в веслярі нерідко відправляли в покарання за злочини, оплата праці та резерви для працівників були дуже малі, тому вартість переправлення вантажу тут була набагато менше, ніж при перевезенні караваном. Однак у водного транспорту тих часів був істотний мінус - дуже багато товарів, іноді разом зі своїми господарями, просто не допливали до пункту призначення. Морське піратство було розвинене довгі роки і суттєво заважало на транспортних розв'язках. Звичайно ж, вживалися відповідні заходи з боку державних мужів, але піратство під корінь це не усунуло. І все ж, незважаючи на ризик бути обкрадених або просто загубитися в морських просторах, до середини дев'ятнадцятого століття водний транспорт займав лідируюче положення щодо перевезень.
Дев'ятнадцяте століття знаменувався винаходом парового двигуна і удосконаленням водного транспорту. Пізніше на зміну йому прийшов залізничний транспорт, який розставив всі пріоритети нового часу. Перший паровоз був запущений в 1804 році і з тих пір пройшло багато змін, а коліями залізниць країни вкрилися немов дрібною сіткою. На початковому етапі залізничний транспорт піддався того ж ризику, що і водний: на дорогах процвітало грабіж, але все ж таки пограбувати поїзд було технічно складніше, зате в плані покарання набагато відчутніше, тому вже через століття такий промисел вичерпав себе.
Такі зручні поїзда під час Першої та Другої світової війни стали менш актуальними в мирний час. З появою авіації, а, особливо, після налагодження системи авіапошти, людство знову пересіло на більш швидкий транспорт. Так в середині двадцятого століття повністю сформувалася та схема використання транспорту, за якою ми живемо і зараз: внутрішньо транспорт складається з автомобілів і громадського транспорту, а зовнішній - із залізниці, авіації, автобусів та автомобілів. Сам по собі автомобіль почав нову еру людства, винаходи Даймлера і Бенца в 1885-86 роках (дизельні та бензинові саморушні кошти) за лічені роки отримали шалену популярність. Поряд з ними існували і парові машини, одна з яких в 1906 році встановила рекорд швидкості (203 км / год) і електромобілі.

Источник: http://tps.lutsk.ua/node/8
Категория: Транспортные системы разных стран (мультимедийные презентации) | Добавил: 666 (16.02.2012) | Автор: Roman
Просмотров: 617 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz