!-- Put this script tag to the of your page --> Вплив розвитку технологій на туристичний та готельний бізнес. - Задания - Менеджмент - Рубрикатор - forstudents
Воскресенье, 28.04.2024, 00:11
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания [33]
Статьи и работы студентов [181]
Статистика
Главная » Статьи » Менеджмент » Задания [ Добавить статью ]

Вплив розвитку технологій на туристичний та готельний бізнес.
Туристичний продукт повинен мати комплекс сучасних властивостей, які включають в себе такі речі, як зв'язок і телефонія. Туроператор повинен піклуватися про актуальність подібних нововведень для того щоб виправдати очікування туристів.

Наприклад: сучасний туристичний бізнес важно уявити без використання ІТ і інернету,який має багато переваг і відкриває багато перспектив для туристичного бізнесу,а саме:
1.Можливість пошуку в Інтернеті інформації про "гарячі" тури, місця в готелях,білети на автобуси, поїзда,тощо.
2.Цілодобова,ефективна,і порівняно дешева реклама.
3.Можливість своєчасно отримувати інформацію про нові тури,знижки,політичне та економічне становище у тій чи іншій країні.

Вирішення вищезазначених завдань має базуватись на дослідженні наявних сучасних інформаційних технологій, їх застосуванні та впливу на різні стадії створення і просування туристичного продукту та аналізі розвитку вітчизняного туристичного бізнесу в цілому. Питання аналізу інформації як фактору виробництва і процесу перетворення її в пріоритетний фактор сучасних виробничих відносин, сутності інформаційних технологій і напрямів їх застосування в діяльності підприємств виробничої сфери та сфери послуг, процесів інформатизації суспільства стали предметом дослідження у працях великих вчених.

Отже, провадження інформаційної системи відкриває нові можливості для ефективного вирішення основних задач туристичного бізнесу. Експлуатація системи дозволяє турфірмі реалізувати програми ресурсозбереження шляхом зниження експлуатаційних витрат на утримання систем зв'язку, зниження енергоспоживання, уникнути пікових навантажень, збільшити продуктивність праці, поліпшити якість послуг, виконуваних робіт і підвищити кваліфікацію працівників турфірми.
Категория: Задания | Добавил: (01.10.2012) | Автор: Елдінов Андрій КТО-32
Просмотров: 552 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz