!-- Put this script tag to the of your page --> Вплив розвитку технологій на туристичний та готельний бізнес - Статьи и работы студентов - Менеджмент - Рубрикатор - forstudents
Суббота, 27.04.2024, 18:34
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания [33]
Статьи и работы студентов [181]
Статистика
Главная » Статьи » Менеджмент » Статьи и работы студентов [ Добавить статью ]

Вплив розвитку технологій на туристичний та готельний бізнес
Туристичний бізнес повинен мати дуже високу ефективність. Особливим випадком впливу на даний параметр є розвиток технологій.

Туристичний продукт повинен мати комплекс сучасних властивостей, які включають в себе такі речі, як зв'язок і телефонія. Туроператор повинен піклуватися про актуальність подібних нововведень для того щоб виправдати очікування туристів.

Важливим є розвиток технічного прогресу в області транспортних нововведень. Якщо фірма не приділяє уваги оновленню парку техніки, вона приречена на негативні відгуки відпочиваючих. Необхідно чітко уявляти сучасні вимоги не тільки законодавства, але і туристів, які бажають відпочивати і подорожувати з комфортом.

Велике значення має приділятися сучаснии методам досліджень, які проводяться для визначення ефективності турів. Якщо використовувати застарілі методи, то конкуренти зможуть легко обійти вас, використовуючи сучасні досягнення в області теоретичних і наукових досліджень даного питання.

Розвиток технологій впливає на менталітет туристів. Якщо раніше для якісного відпочинку їм було достатньо лише телевізора, то сьогодні необхідно забезпечити мобільним зв'язком і бездротовим Інтернетом. Витрати на дані нововведення дуже високі, але ефект, який ви отримаєте, впроваджуючи дані технології дозволить вам завжди залишатися доброму рахунку у своїх, що стали постійними, клієнтів.

Переваги туристів постійно змінюються, Незмінне залишається одне - прагнення до найбільш якісного відпочинку із застосуванням максимальної кількості сучасних засобів, які будуть його прикрашати. Це ж відноситься і до досягненням науки і техніки

Удосконалення туристичного продукту - полягає в координації маркетингових зусиль постачальників окремих туристичних послуг, розробці програм турів, ціноутворенні. Постачальниками туристичних послуг виступають підприємства готельного господарства, транспортні та страхові компанії, екскурсійні бюро, заклади харчування та ін.
Вищесказане дозволяє резюмувати, що туристичний бізнес остаточно переходить на технологічні методи роботи, так як автоматизація дозволяє значно прискорити виконання багатьох завдань, що стоять перед турфірмою, економити грошові кошти, підвищити ефективність роботи як кожного туроператора окремо, так і усього туристичного бізнесу в цілому. Це прямо впливає на конкурентноздатність фірми на ринку послуг в наш час. Тому дані процеси є вкрай актуальними для українського туристичного бізнесу.
Категория: Статьи и работы студентов | Добавил: (04.10.2012) | Автор: Матюшко Ирина 3 курс група ото-32
Просмотров: 556 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz