|
Вплив розвитку технологій на туристичний та готельний бізнес
На сьогоднішній день визначальну роль у всіх сферах діяльності людейє інформація,яка стає найважливішим фактором економічного зростання. При цьому пріоритетне увага повинна бути приділена саме інформаційним технологіям , які завдяки їх особливим властивостям будуть активно сприяти технологічного прориву країни не тільки в інформаційній сфері, але і в багатьох інших не менш важливих напрямках.
Говорячи про туризм та готельному бізнесі, природно припустити, що саме ця галузь повинна бути лідером у глобальному присутності в інтернеті. Тобто розвиток ринку туризму в першу чергу пов'язано з тим, що компанії повинні бути доступні для всіх клієнтів по всій земній кулі, незалежно від того, якою мовою ці користувачі говорять. Прогноз розвитку ринку туризму показує, що тільки використання нових технологій - здатність надати послугу клієнтам в будь-якій точці світу через мобільні сайти та розробку мобільних додатків - допоможе вийти на нові ринки і забезпечити конкурентоспроможність підприємства.
Туристський бізнес, будучи однією з найдинамічніших сфер економіки, являє собою високо насичену інформаційну галузь. Іншими словами, збір, зберігання, обробка і передача актуальної інформації є найважливішою і необхідною умовою функціонування будь-якого туристського підприємства. Успіх бізнесу деяких галузей економіки безпосередньо залежить від швидкості передачі й обміну інформацією, від її актуальності, своєчасності отримання, адекватності і повноти. У зв'язку з цим успішний розвиток туристського бізнесу передбачає широке використання новітніх технологій як в області створення турпродукту, так і його просування на ринок послуг.
Сучасні комп'ютерні технології активно впроваджуються в сферу туристського бізнесу, і їх застосування стає невід'ємною умовою підвищення конкурентоспроможності будь-якого туристського підприємства.
Індустрія туризму дозволяє використовувати все різноманіття комп'ютерних технологій, починаючи від спеціалізованих програмних продуктів управління окремої туристської фірмою до застосування глобальних комп'ютерних мереж. На сьогоднішній день в туризмі використовується досить багато новітніх комп'ютерних технологій, наприклад, глобальні комп'ютерні системи резервування, інтегровані комунікаційні мережі, системи мультимедіа, Smart Cards, інформаційні системи менеджменту та ін.
В даний час формування турпродукту передбачає використання глобальних розподільних систем GDS (Global Distribution System), що забезпечують швидке і зручне бронювання квитків на транспорті, резервування місць в готелях, прокат автомобілів, обмін валюти, замовлення квитків на розважальні та спортивні програми і т. д.
У Великобританії близько 90% турагентств використовують систему візуальних даних Prestel, яку підтримує компанія British Telecom. Ця система містить інформацію про туризм і подорожі, а також пропозиції туроператорів, залізничних ліній, поромів, готелів і авіаліній, легко доступну споживачам. У систему також регулярно заносять останні новини і зміни по всім цим напрямкам. Основним компонентом системи Prestel є телевізор, який виступає в якості дисплея, клавіатура для вводу даних, а також адаптер, який забезпечує зв'язок турагентства з центральним комп'ютером, минувши телефонні лінії. Технологія відеотексту також користується успіхом у Франції, де застосовується система Minitel. В той же час в США використання відеотексту обмежена.
|
Категория: Статьи и работы студентов | Добавил: (01.10.2012)
| Автор: Маргарита Зубрицкая КТО-31
|
Просмотров: 610 | Комментарии: 1
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
|