!-- Put this script tag to the of your page --> Вплив розвитку технологій на туристичний та готельний бізнес - Статьи и работы студентов - Менеджмент - Рубрикатор - forstudents
Воскресенье, 28.04.2024, 21:50
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания [33]
Статьи и работы студентов [181]
Статистика
Главная » Статьи » Менеджмент » Статьи и работы студентов [ Добавить статью ]

Вплив розвитку технологій на туристичний та готельний бізнес
Туристичний бізнес є однією з найдинамічніших сфер економіки і являє собою надзвичайно насичену інформаційну галузь. Інакше кажучи, збір, зберігання, обробка і передача актуальної інформації - найважливіша і необхідна умова функціонування будь-якого туристичного підприємства. Успіх бізнесу деяких галузей економіки цього напряму залежить від швидкості передачі і обміну інформацією, від її актуальності, своєчасного отримання, адекватності і повноцінності. У зв'язку з цим успішний розвиток туристичного бізнесу передбачає широке використання новітніх технологій як у галузі створення турпродукту, так і його просуванні на ринок послуг.
Предметом цієї роботи є комплекс сучасних удосконалень у способах і механізмах, які використовуються для збору, обробки, аналізу, зберігання, поширення і застосування інформації в галузі туризму. Об'єктом справжньої роботи (тобто тим на що направлено її увагу) служить функціонування систем резервування, систем проведення телеконференцій, відеосистем, комп'ютерних систем, інформаційних систем управління, електронних систем пересилки грошей, телефонних мереж, рухливих засобів повідомлення, складових комплекс інформаційних технологій в туризмі.
Використання комп'ютерних мереж, Інтернету та інтернет-технологій, програмні продукти наскрізної автоматизації всіх бізнес-процесів туристичного бізнесу сьогодні не просто питання лідерства і створення конкурентних переваг, але і виживання на ринку в найближчому майбутньому.
На сьогодні формування турпродукту передбачає використання глобальних розподільчих систем GDS (GLOBAL Distribution System), які забезпечують швидке і зручне бронювання білетів на транспорт, резервування місць у готелях, прокат автомобілів, обмін валюти, замовлення квитків на розважальні та спортивні програми і т. ін.
В індустрії туризму також широко розповсюджений відеотекст, що поєднує можливості комп'ютерних систем резервування, електронної пошти, телексу, електронних газет. Турагентства використовують систему візуальних даних Prestel, котру підтримує компанія British Telecom. Ця система містить в собі інформацію про туризм і подорожі, а також пропозиції туроператорів, залізничних ліній, поромів, готелів та авіаліній, яка легко доступна споживачам. У систему також регулярно заносять останні новини та зміни щодо всіх цих напрямів. Основними компонентами системи Prestel є телевізор як дисплей, клавіатура для введення даних, а також адаптер, котрий забезпечує зв'язок турагентств з центральним комп'ютером, обходячи телефонні лінії.
Наразі в туризмі використовують багато новітніх комп'ютерних технологій, наприклад, глобальні комп'ютерні системи резервування, інтегровані комунікаційні мережі, системи мультимедіа, Smart Cards, інформаційні системи менеджменту
У галузі реклами широкого поширення набуло розсилання туристичної інформації електронною поштою (direct-mail). За останні роки більшість туристичних підприємств створюють свої власні сайти в Інтернеті і використовують баннерну рекламу.
На туристичний ринок починає активно проникати та впроваджуватись електронна комерція. Вже існують електронні туристичні офіси.
Одним із основних напрямів застосування інформаційних технологій у туризмі є запровадження мультимедійних технологій, зокрема довідників та каталогів. На сьогодні туристичні довідники і каталоги випускаються у друкованому вигляді, на відеокасетах, на лазерних дисках, в Інтернеті. Електронні каталоги дозволяють віртуально подорожувати за пропонованими маршрутами, продивлятися ці маршрути в активному режимі, отримати інформацію про країну, об'єкти на трасі маршруту, відомості про готелі, кемпінги, мотелі та інші засоби розміщення, ознайомитись із системою пільг та знижок, а також законодавством у галузі туризму. Крім того, у цих каталогах зазвичай міститься інформація щодо правил оформлення туристичних документів, туристичних формальностей, моделі поведінки туриста в екстремальних ситуаціях тощо. Клієнт може спланувати програму туру, вибрати його за заданими оптимальними параметрами (ціна, система пільг, система транспорту, сезон і т. ін.)
Таким чином, впровадження технологій відкриває нові можливості для ефективного вирішення основних задач туристичного бізнесу. Використання новітніх технологій дозволяє тур фірмі або готелю реалізувати програми ресурсозбереження шляхом зниження експлуатаційних витрат на утримання систем зв'язку, зниження енергоспоживання, уникнути пікових навантажень, збільшити продуктивність праці, поліпшити якість послуг, виконуваних робіт і підвищити кваліфікацію працівників.
Категория: Статьи и работы студентов | Добавил: (24.09.2012) | Автор: Костенко Яна група ОТО 32
Просмотров: 678 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz