!-- Put this script tag to the of your page --> Вплив розвитку технологій на туристичний і гоельний бізнес. - Статьи и работы студентов - Менеджмент - Рубрикатор - forstudents
Воскресенье, 28.04.2024, 05:49
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания [33]
Статьи и работы студентов [181]
Статистика
Главная » Статьи » Менеджмент » Статьи и работы студентов [ Добавить статью ]

Вплив розвитку технологій на туристичний і гоельний бізнес.
Індустрія туризму настільки багатогранна, що потребує застосування найрізноманітніших інформаційних технологій, починаючи від розробки спеціалізованих програмних засобів, які забезпечують автоматизацію роботи окремої туристичної фірми чи готелю, до використання глобальних комп'ютерних мереж.
На сьогодні формування турпродукту передбачає використання глобальних розподільчих систем , які забезпечують швидке і зручне бронювання білетів на транспорт, резервування місць у готелях, прокат автомобілів, обмін валюти, замовлення квитків на розважальні та спортивні програми і т. ін.
В індустрії туризму і готельного бізнесу також широко розповсюджений відеотекст, що поєднує можливості комп'ютерних систем резервування, електронної пошти, телексу, електронних газет. У Великобританії близько 90% турагентств використовують систему візуальних даних. Ця система містить в собі інформацію про туризм і подорожі, а також пропозиції туроператорів, залізничних ліній, поромів, готелів та авіаліній, яка легко доступна споживачам. У систему також регулярно заносять останні новини та зміни щодо всіх цих напрямів. Основними компонентами системи є телевізор як дисплей, клавіатура для введення даних, а також адаптер, котрий забезпечує зв'язок турагентств з центральним комп'ютером, обходячи телефонні лінії.
Туристичний бізнес є однією з найдинамічніших сфер економіки і являє собою надзвичайно насичену інформаційну галузь. Інакше кажучи, збір, зберігання, обробка і передача актуальної інформації - найважливіша і необхідна умова функціонування будь-якого туристичного підприємства. Успіх бізнесу деяких галузей економіки цього напряму залежить від швидкості передачі і обміну інформацією, від її актуальності, своєчасного отримання, адекватності і повноцінності. У зв'язку з цим успішний розвиток туристичного і готельного бізнесу передбачає широке використання новітніх технологій як у галузі створення турпродукту, так і його просуванні на ринок послуг.
Сучасні комп'ютерні технології активно впроваджуються у сферу туристичного і готельного бізнесу, і їхнє застосування стає невід'ємною умовою підвищення конкурентоспроможності будь-якого туристичного підприємства. Наразі в туризмі використовують багато новітніх комп'ютерних технологій, наприклад, глобальні комп'ютерні системи резервування, інтегровані комунікаційні мережі, системи мультимедіа, Smart Cards, інформаційні системи менеджменту та ін. Вищезазначені інформаційні технології використовуються з різним ступенем активності і мають неоднакове розповсюдження. Розрізнюється також ступінь їхнього впливу на розвиток туристичної індустрії.
На Заході вже зараз спостерігається електронний наступ на традиційний туристичний бізнес. Зокрема, на туристичний ринок починає активно проникати та впроваджуватись електронна комерція. Вже існують електронні туристичні офіси, наприклад туристичне бюро "Експедіа" фірми "Microsoft", які дозволяють будь-якому власнику кредитної картки придбати тур, забронювати місце на літак чи у готелі, придбати квитки на видовищні заходи та замовити напрокат автомобіль у будь-якому місці земної кулі. За оцінками німецьких експертів, близько 25% всього продажу турпродукту може найближчим часом реалізуватися через електронну комерцію. Таким чином комп'ютерні технології спровокували створення і застосування принципово нових електронних маркетингових каналів просування і збуту турпродукту.
Комп'ютерні системи резервування CRS (Computer Reservation System), які з'явилися у середині 60-х pp. XX ст., дозволили прискорити процес резервування авіаквитків і здійснити його в режимі реального часу. Внаслідок цього підвищилась якість сервісних послуг за рахунок зменшення часу обслуговування клієнтів, збільшення обсягів і різноманітних пропонованих послуг тощо, а також з'явилися можливості забезпечення завантаження авіалайнерів, реалізації стратегії гнучкого ціноутворення, застосування нових управлінських методів та ін. Висока надійність і зручність цих систем резервування сприяли їх швидкому і широкому розповсюдженню. На сьогодні 98% іноземних підприємств туристичної галузі використовують системи бронювання. На російському ринку представлені в основному такі системи глобального резервування, як Amadeus, Galileo Worldspan.
Одним із основних напрямів застосування інформаційних технологій у туризмі і готельному бізнесі є запровадження мультимедійних технологій, зокрема довідників та каталогів. На сьогодні туристичні довідники і каталоги випускаються у друкованому вигляді, на відеокасетах, на лазерних дисках, в Інтернеті. Електронні каталоги дозволяють віртуально подорожувати за пропонованими маршрутами, продивлятися ці маршрути в активному режимі, отримати інформацію про країну, об'єкти на трасі маршруту, відомості про готелі, кемпінги, мотелі та інші засоби розміщення, ознайомитись із системою пільг та знижок, а також законодавством у галузі туризму.
Використання мультимедійних технологій потенціальному клієнту оперативно отримати інформацію про будь-який тур, що його зацікавив, і тим самим дозволяє швидко і безпомилково підібрати саме той турпро-дукт, що підходить. При цьому туроператор (турагент) має можливість, при необхідності, внести зміни в даний тур чи сформувати новий ексклюзивний тур, забронювати місця і продати туристу створену в оперативному режимі туристичну послугу.
У галузі менеджменту у туристичному бізнесі також відбулися кардинальні зміни. Сучасний рівень розвитку турбізнесу і жорстка конкуренція у цій галузі надають особливу значимість інформаційним системам туристичних агентств. Функціональні можливості цих систем повинні забезпечувати введення, редагування і зберігання інформації про тури, готелі, клієнтів, про стан заявок, передбачати висновки щодо інформації у формі різних документів: анкет, ваучерів, списків туристів, описів турів, готелів; розраховувати ціну турів з урахуванням курсу валют, знижок, контролювати оплату турів, формування фінансової звітност.
Замовлення на створення унікальної інформаційної системи автоматизації туристичного офісу коштує досить дорого, та й сьогодні в цьому немає особливої потреби, оскільки існує низка програмних продуктів, які добре себе зарекомендували. Розробку спеціалізованих програмних продуктів для туристичного бізнесу в наш час здійснюють декілька російських фірм.
На ринку програмних продуктів представлено декілька комп'ютерних систем, які дозволяють автоматизувати внутрішню діяльність туристичної фірми. Як правило, ці системи забезпечують введення довідкових баз даних щодо клієнтів, готелів, транспорту, посольств, а також ведення турів і облік розрахунків, прийом замовлень та роботу з клієнтами, формування вихідних документів і т. ін. Практично всі програмні комплекси забезпечують формування бухгалтерської звітності і почасти експорт-імпорт даних до спеціалізованих бухгалтерських програм, таких, як, наприклад, 1С тощо.
Разом з автоматизацією діяльності туристичних фірм проводиться аналогічна розробка програм автоматизації роботи готелів, ресторанів та інших підприємств туристичного бізнесу. Застосування інформаційних систем у цій галузі приводить до суттєвих змін у менеджменті, а також підвищує якість обслуговування.
Таким чином, впровадження інформаційної системи відкриває нові можливості для ефективного вирішення основних задач туристичного і готельного бізнесу
Категория: Статьи и работы студентов | Добавил: (19.09.2012) | Автор: Гищак Настя КТО-32
Просмотров: 1319 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz