!-- Put this script tag to the of your page --> Тенденції розвитку готельного господарства - Статьи и работы студентов - Менеджмент - Рубрикатор - forstudents
Понедельник, 20.05.2024, 18:35
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания [33]
Статьи и работы студентов [181]
Статистика
Главная » Статьи » Менеджмент » Статьи и работы студентов [ Добавить статью ]

Тенденції розвитку готельного господарства
Визначальною тенденцією розвитку світового готельного господарства в
90-х pp. залишалася централізація управління. Практично всі готельні
ланцюги світу, незалежно від їхнього рейтингу, зазнаючи жорсткої
конкуренції, шукали будь-які можливості для збільшення свого потенціалу.
У 1992^1996 pp. лідером рейтингу був Hospitality Franchise System (HFS).
У цей період йому вдалося поглинути такі великі компанії, як Ramada Inns
і Howard Johnson. Але у 1997 p. настала черга HFS: його поглинув ланцюг,
що динамічно розвивається.
Наприкінці століття явно набирав темпи процес централізації управління
Cendant Corp., що очолив рейтинг готельних ланцюгів. Якщо за 1970 — 1991
pp. Holiday Inns збільшив контроль у готельному господарстві тільки на
106 тис. номерів, то в 90-х контроль лідера зріс уже до 214,8 тис.
номерів. Правда, це були вже зовсім інші компанії. Збільшення
спостерігалося в усіх рангових позиціях рейтингу. У 1970 р. перша
десятка рейтингу об'єднала 4987 готелів на 502,4 тис. номерів, у 1991 р.
— вже 13813 готелів на 1847 тис. номерів, у 1999 р. — 25827 готелів на
3083,9 тис. номерів. Тільки в 90-х роках число контрольованих номерів
виросло майже в 1,7 раза, або на 1236,7 тис.
Централізація управління в дрібних готельних ланцюгах відбувається
інтенсивніше, ніж у великих. До централізації менш схильні так звані
управлінські компанії (consortia). Тут лідером донедавна була Utell
International, що у 1992 р. контролювала 1360 тис. номерів, у 1997 —
1998 pp. її змінила REZ Solutions Inc. (1560 тис. номерів), а у 1999 p.
— Pegasus Solutions (1803 тис. номерів).
Процес укрупнення готельних ланцюгів грунтується насамперед на розвитку
системи франчайзингу (нині приблизно 80 % готелів входять у ланцюги на
правах франчайзингу). У 1999 р. із 6315 готелів, керованих Cendant
Corp., 6258 входили в цю компанію на умовах франчайзингу. Bass Hotels &
Resorts (2-ге місце в рейтингу) керує усіма своїми 2886 готелями тільки
на таких умовах. З 1880 готелів більш відомої компанії Marriott Int.
(3-тє місце в рейтингу) 998 також мають франчайзин-гові угоди. А з 716
готелів Starwood Hotels (8-ме місце в рейтингу) за даною системою
працюють 299. З 10 готельних ланцюгів, що займали перші місця в рейтингу
1970 p., 9 зміцнили своє становище в 1999 р.
Якщо порівняти списки готельних ланцюгів першої двадцятки рейтингу у
1991 та у 1999 pp., то багатьох уже немає. Вийшли з гри торгові марки
Holiday Inns (1-ше місце в 1991р.), HFS (2-ге місце), ITT Sheraton (7-ме
місце), Promus (12-те місце), Intercontinental Hotels (16-те місце),
Ramada Inter (18-те місце), Westin Hotels (19-те місце).
Нинішні лідери Cedant Corp., Bass Hotels, Starwood Hotels y 1991 p. були
нікому не відомі.
Як свідчить практика, малі готелі у своїй більшості — це незалежні
готелі, тобто вони перебувають у вільному володінні, розпорядженні і
користуванні володаря, що одержує прибуток від такої власності.
Наявність договірних зобов'язань з іншими компаніями в питаннях
управління або використання чужого знака обслуговування не призводить до
зміни статусу підприємства як незалежного стосовно інших суб'єктів
ринкових відносин.
За останні десятиліття ніщо так не підвищило професіоналізм та
продуктивність підприємств і організацій індустрії гостинності, як
впровадження нових комп'ютерних технологій, що докорінно змінили способи
ведення готельного бізнесу, дали можливість власникам підприємств
розв'язати ряд проблем і створили багато зручностей клієнтам.
Тенденцiї:
-готелi будуються як комплекси
-розвиваються додатковi засоби розмiщення (тур селища, бази, кемпiнги, мпiнги, караванiнги)
-спецiалiзацiя готельної бази
-концептуалiзацiя
-екологiзацiя
-гедонiзацiя (зробити вiдпочинок радiсним - любими методами)
-новiтнi технологiї i використання новiтньої технiки (АСУ, бронювання)
На рiвнi обслуговування тенденцiї:
-великий комплекс додаткових послуг
-концентрацiя обслуговування в номерi
-комплiментарнi послуги (безкоштовнi, готель показує свою прихильнiсть
до гостей).
Категория: Статьи и работы студентов | Добавил: (31.03.2012) | Автор: Слісаренко Г. гр. ОТО-31
Просмотров: 609 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz