!-- Put this script tag to the of your page --> особливості організації управління в готелях - Статьи и работы студентов - Менеджмент - Рубрикатор - forstudents
Пятница, 17.05.2024, 14:38
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания [33]
Статьи и работы студентов [181]
Статистика
Главная » Статьи » Менеджмент » Статьи и работы студентов [ Добавить статью ]

особливості організації управління в готелях
Для того щоб краще розібратись в питанні вибору організації управління в готелі необхідно, розглянути деякі визначення, які будуть використовуватись.
Організація – це група людей різної чисельності й кваліфікації, діяльність яких координується для досягнення однієї або кількох цілей.
Організування – вид управлінської діяльності, який відображає процес формування структури управління організацією.
Організаційна структура – це модель взаємин між посадами в готелі і між її працівниками. Структура визначає схему розпоряджень і наказів, за допомогою яких діяльність компанії планується, організовується, направляється і контролюється.
Організаційна структура управління – це сукупність управлінських ланок, розташованих у суворій підпорядкованості і яка забезпечує взаємозв’язок між керуючою і керованою системами.
Отже, структура додає певну схему готелю і забезпечує її відповідною базою для організаційного процесу та виконання робіт. Мета такої структури: поділ праці, визначення завдань і обов’язків, визначення ролей і взаємовідносин, визначення каналів взаємозв’язку.
Розглянувши вище наведені визначення переходимо до детального розгляду питання.
Організаційна структура готелю загалом будується таким чином. До ланок управління належать керівники, їхні заступники, що управляють декількома структурними підрозділами, самі структурні підрозділи і провідні спеціалісти, що виконують окремі функції або частину функцій. Їм підпорядковуються безпосередні виконавці (обслуговуючий персонал). На вершині структури управління готелю стоять власник та генеральний директор.
Організаційна схема може змінюватися. Її варто періодично переглядати, особливо при значних змінах в структурі управління готелю. Обов'язки різних працівників можуть змінюватися залежно від їхньої кваліфікації і чисельного складу.
Елементами організаційної структури управління є окремі працівники (керівники, фахівці, обслуговуючий персонал).
Відносини між елементами структури управління готельними підприємствами підтримуються завдяки зв’язкам, які прийнято підрозділяти на горизонтальні і вертикальні.
Розподіл завдань, визначення повноважень і обов'язків, а також взаємовідношення між членами підприємства можна побудувати на персональній і неформальній основі. Але більшість готелів вимагають яку-небудь структуру, за допомогою якої міжособові відносини розділяються і координуються.Лінійна організаційна структура управління. Складається із взаємопідпорядкованих органів у вигляді ієрархічної драбинки, де кожен управлінець підпорядковується тільки одному менеджеру, а всі зв’язки з вищими рівнями управління відбуваються через нього.
Функціональна організаційна структура управління. Передбачає чітку ієрархію органів, які забезпечують виконання кожної конкретної функції управління на всіх рівнях.
Лінійно-штабна організаційна структура управління. За цієї структури при лінійних керівниках створюють штаби (служби), що спеціалізуються на виконанні певних управлінських функцій.
Лінійно-функціональна організаційна структура управління. За цієї структури функціональні служби уповноважені управляти роботою служб нижчого рівня, які виконують певні конкретні функції.
Бюрократичній організаційній структурі притаманні поділ праці, багатоступенева ієрархія управління, обо’язкове додержання певних правил і норм поведінки персоналу. На підприємствах із широкою номенклатурою проекцій й послуг, та із значною плинністю споживачів використовуються дивізіон альні структури, серед яких виділяють продуктові, споживчі та територіальні структури управління.
Адаптивна організаційна структура вирізняється гнучкістю структури управління, націленістю на конкретні завдання, підвищення якості розробок, можливістю одночасного виконання багатьох програм. Серед адаптивної організаційної структури виділяють проектні, матричні, програмно-цільові та кординаційні.
Конгломератній організаційній структурі притаманна тенденція до децетралілізації і забезпечення гнучкості та економії.
Завдяки широкому розмаїттю типів організаційних структур управління можливо обрати для готелю найоптимальніший варіант, враховуючи переваги та недоліки організаційних структур.
Отже, розглянувши типи організаційних структур керівництво обирає структуру, яка є відображенням повноважень і обов'язків, покладених на кожного працівника. І найкраще підходить даному готелю в залежності від таких факторів, як призначення готелю, місце розташування, специфікою додаткових послуг та іншим факторами.
ПРИКЛАД:
Готель "Русь" розташований в самому центрі Києва на вул. Госпітальній, 4, всього лиш в декількох кроках від Хрещатика - ідеального місця як для ділових зустрчічуй, так і для відпочинку. Готель пропонує 433 номери, з яких 36 - люкси. З вікна будь-якої кімнати відкривається розкішний вигляд на центр столиці. Дизайн номерів поєднює європейський стиль і магію національного духу. Причина по якій відвідувачі вибирають "Русь" полягає в:
- розташуванні готелю в центрі міста;

- зручних номерах;

- вигідних умовах для проведення банкетів і конференцій;

- вушуканій інтернаціональній кухні;

- професіоналізмі колективу;

- знаменитій українській гостинності;

- різноманітті місць для відпочинку і визначних пам'ятках архітектури.

В розпорядженні гостей готелю також послуги ресторану, пральної і хімчистки, салону краси, пункту обміну валют; є доступ до інтернету, туристичне бюро, платна оренда і паркування машин, сувенірний магазин і 2 бізнес-центри.
Готель "Русь" надає широкі можливості для організації конференцій будь-якого рівня, починаючи від невеликих корпоративних вечірок, прийомів і урочистостей в розрахунку на 600 осіб, і закінчуючи святкаваннім весілля і національних свят.
Відвідувачам ресторану запропонують сучасну українську і європейську кухню. Жива музика створить затишок і принесе справжнє естетичне задоволення.
Стилізований італійський інтер'єр залу ВЕНЕЦІЯ з каміном, виготовленого з онікса, прекрасно гармоніює зі світлими стінами і колонами.
Зал ЕЛІТА ідеально підходить для поведення корпоративних заходів, загальною місткістю до 400 осіб.
Зал РУСЬ вміщує 150 осіб ірозрахований на ранкові сніданки і харчування груп відвідувачів протягом дня.
ЛОББІ-бар зарахунок білого піаніно створює класичну атмосферу для відпочинку гостей. Кожен вечір тут звучить жива музика. Години роботи: 7:00 - 1:00.
Бар ТЕРАССА, який знаходиться на 2му поверсі, працює цілодобово. Дружня атмосфера, яка панує в барі, налаштовує гостей як на неформальну бесіду, так і на ділові переговори. Вікна у вигляді панорами збільшують відчуття простору.
Категория: Статьи и работы студентов | Добавил: (15.09.2011) | Автор: Качай Анни ОТО-31
Просмотров: 1211 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz