!-- Put this script tag to the of your page --> Концепція адміністративного підходу до управління - Статьи и работы студентов - Менеджмент - Рубрикатор - forstudents
Пятница, 17.05.2024, 11:11
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания [33]
Статьи и работы студентов [181]
Статистика
Главная » Статьи » Менеджмент » Статьи и работы студентов [ Добавить статью ]

Концепція адміністративного підходу до управління
Функціональні організаційні структури володіють наступними позитивними межами. Вони дозволяють вищому керівництву зосередиться на стратегічних питаннях. Вони створюють умови для досягнення високої ефективності за рахунок спеціалізації. Недоліком є те, що вони приводять до міжфункціональних конфліктів, утрудняють міжфункціональну координацію, обмежують можливості вирощування в організаційних менеджерів здатних вирішувати питання стратегічного характеру. В лінійно-функціональних структур задоволено багато переваг. Вони сприяють збільшенню гнучкості і адаптивності організації до умов зовнішнього середовища. Ці структури повністю звільняють вище керівництво від вирішення поточних питань і дають йому можливість займатися лише стратегічними питаннями.До недоліків відносяться можливість виникнення стратегічної несумісності окремих самостійних підрозділів організації, а також труднощі розподілу загальноорганізаційних ресурсів і витрат між автономними відділеннями організації. Адміністративний менеджмент - це складова частина загального менеджменту. Його завданням є з'ясувати, як виникали і розвивалися структури управління, отримати узагальнювальні моделі збрешемо структур управління, досліджувати їх, спробувати скоректувати деякі структури. Організаційні структури управління діють не у вакуумі, підкоряючись волі менеджера, тут впливають власники: держава, підприємство, профспілки, банки, впливають ідеологія, традиції і ін.Закони адміністративного менеджменту: закон спеціалізації управління, закон інтеграції управління, закон заощадження часу - він проявляє себе як закон управління часом. Ефективність управління залежить від швидкості реакції менеджера на зміну ринку, від швидкості мобілізації ринку. Методи менеджменту: порівняння, спостереження, експеримент. Теоретичні методи - дедукція, індукція (від приватного до загального). Метод абстракції (відвернення від другорядного). Зв'язок з іншими науками: правові науки, філософія, математика, соціологія, психологія, управління персоналом. Найбільша заслуга в уявленні про державне управління належить Сміту. Він зробив аналіз різних форм розподілів праці, дав характеристику держави. Ідеї Оуена гуманізації управління виробництвом, а так само визнання необхідності вчення, поліпшення умов праці і побуту робітників хвилюють і зараз.Перших менеджерів хвилювало питання ефективності виробництва. У цих цілях розробляли дизайн робочих місць, вивчалися витрати часу на різні операції Більшість дослідників вважали, що менеджмент це мистецтво. Вони вважали, що якщо встановити риси вдачі, властиві менеджерові, то можна знайти людей, які володіють такими якостями. Але результати досліджень показали, що визначити параметри по рисах вдачі неможливо. Те, що ми сьогодні називаємо менеджментом, зародилося за часів промислової революції 19 століть. Перший поворот в теорії і практиці управління пов'язаний із створенням і використанням обчислювальної техніки. Основоположником менеджменту є Тейлор, який очолив рух наукового управління. Завдяки розробці концепції наукового управління менеджмент був визнаний самостійною областю наукових досліджень. Тейлор в роботах "Управління фабрикою" і "Принципи наукового менеджменту" почав революцію в області менеджменту. У 1916р. сформувався цілий напрям в дослідженні: наукова школа, класична, традиційна. Різновидом класичної школи управління є адміністративна школа. Одним з піонерів її був Файоль. Він розділив весь процес управління на 5 функцій, які діють до цих пір. Це планування, організація, підбір і розставляння кадрів, мотивація і контроль.Американці його називають батьком менеджменту. Блюмфільд розробив концепцію персоналу, а Вебер - концепцію раціональної бюрократії, яка полягає в тому, що бюрократія (порядок), встановлюваний правилами, є найефективнішою формою людської організації. У 30-х р. з'явилася школа людських відносин, де особлива увага приділялася людині. Її родоначальник - Мейо. С 1960 р. з'явилися школи управлінські, які розглядали управління як логічний процес.Поєднання людини і ЕОМ зажадали той, що передивляється структуру елементів. З'явилося моделювання, методи аналізу, матеріальне забезпечення. Підприємство- це основна первинна характерна одиниця в економічній системі, яка, виготовляючи і реалізовуючи вироби, забезпечує досягнення своїх цілей. Головна мета-здобуття малих прибутків в довгостроковій перспективі. Для здійснення головної мети підприємство вирішує ряд завдань.Центральне завдання - повне і своєчасне задоволення потреб споживача, що є вищим сенсом і нормою діяльності кожного трудового колективу. Воно повинне забезпечувати конкурентоспроможність своєї продукції на основі її високої якості, гнучкого оновлення залежно від постійно змінного попиту. Підприємство забезпечує розвиток і підвищення ефективності виробництва, виробляє і освоює нову техніку, удосконалює вироби, що випускаються.Організовує роботу раціоналізаторів і винахідників, забезпечує соціальний розвиток колективу, створює сприятливі умови для працівників і охорону довкілля. Для нього характерна виробничо-технічна і організаційно-економічна єдність, а так само господарська самостійність. Всі фірми і компанії в менеджменті є організаціями. Організація складає основу світу менеджерів, є причиною існування менеджменту.Створення відділів (підрозділів) шляхом групування аналогічних виробничих функцій і службовців дозволяє добитися ефективнішого управління, необхідної гнучкості керівництва компанією в період розширення її господарської діяльності. Методи розподілу обов'язків по відділах залежать від покладених в основу ознак. По-перше, за принципом ділення на рівні за розміром групи.Цей метод застосовується, коли професійні працівники однакові, а для досягнення якої-небудь мети необхідне певне число людей. По-друге, за функціональною ознакою. Це найбільш поширений спосіб створення відділів по виробництву, маркетингу, кадрам, фінансовим питанням і так далі Їх число залежить від потреб самої організації. По-третє, за територіальною ознакою.Цей спосіб найбільш поширений у випадках, коли підприємство здійснює свою діяльність на території різних районів. Всі види операцій компанії на даній території можуть бути доручені регіональному керівникові по збуту. По-четверте, на основі продукції, що випускається. Цей спосіб в даний час набуває всього більшого поширення на крупних підприємствах, що розширюють асортимент вироблюваної продукції, де інший метод привів би лише до ускладнення структури організації.По-п'яте, на основі інтересів споживача. У тих галузях, де покупець є ключовим чинником, його інтереси роблять вирішальний вплив на структуру організації. Це особливо характерний для служби сервісу. У великих по масштабах діяльності компаніях використовуються всі або деякі з наведених вище способів.
Категория: Статьи и работы студентов | Добавил: (07.09.2011) | Автор: Білоусова Анна і Микитенко Марина E
Просмотров: 1610 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz