|
Есе: вплив розвитку технологій на туристичний та готельний бізнас
Туристична індустрія вважається однією з найбільш прибуткових галузей економіки в світі і з кожним роком її вплив на економіку країни все більше і більше посилюється.
Останнім часом на розвиток туристичного бізнесу великий вплив мають Інтернет-технології і все частіше у всесвітній павутині можна знайти різноманітні сайти (сторінки), присвячені розвитку туристичної індустрії, туристичним фірмам, агентствам, а також санаторіям, пансіонатам, базам відпочинку та готелям. Найбільш ефективно використовують переваги Інтернету для реклами та надання туристичних послуг.
Метою нашої роботи є дослідження впливу сучасних ІТ (інформаційні технології) на реалізацію основних маркетингових функцій туристичних підприємств.
Як прогнозує Всесвітня Туристична організація (WTO), розвиток туризму не буде зупинятися, а навпаки рости доволі високими темпами, зокрема зросте міжнародний туристичний рух, у результаті чого збільшиться і рівень доходу. І це закономірно, адже на туристичну галузь припадає 12 % світового внутрішнього продукту, більше ніж 11 % витрат споживачів, 5 % світового валового продукту, 7 % світових інвестицій, а також кожне 16-те робоче місце.
Тому не дивно, що саме продаж туристичних послуг (продаж турів, бронювання авіаквитків, готелів...) є в першій п'ятірці по обсягах продажу в Інтернет.
Розвиток туризму на Прикарпатті також набуває все більшого розмаху, адже Карпати - це перлина нашої країни, дивовижний мальовничий край, улюблене місце відпочинку і оздоровлення людей різних поколінь, справжня туристична мекка.
Сучасний бізнес не можна уявити без використання IT, і зокрема Інтернету, який має багато переваг та можливостей для розвитку туристичного бізнесу, а саме:
- можливість оперативного розміщення та пошуку в Інтернет інформації про "гарячі" тури, місця в готелях, квитки та можливість їх бронювання; - колосальна, цілодобова, ефективна і порівняно дешева реклама; - велика економія коштів при використанні електронної пошти при співпраці з іноземними партнерами, туроператорами, готелями, транспортними компаніями тощо; - можливість своєчасно отримувати інформацію про нові тури, знижки, політична та економічна стабільність у різних країнах, новини законодавства по туризму в цих країнах і т.п.
У 2007 році з використанням Інтернет-технологій в Україні було проведено конкурс "7 чудес України", що посприяло збільшенню потоку туристів в Україну. За даними держуправління статистики, кількість туристів, які відвідали Україну, становила 23 млн, що на 4 млн більше, ніж у 2006 році.
Який зв'язок між сучасними IT та основними маркетинговими функціями туристичних підприємств, а саме маркетинговими дослідженнями; удосконаленням туристичного продукту; комунікаційною політикою; розповсюдженням продукту та ін.?
Маркетингові дослідження передбачають проходження кількох етапів:
- виявлення проблем і формулювання цілей дослідження; - відбір джерел інформації; - збір інформації, її аналіз і представлення на розгляд отриманих результатів.
На першому етапі досліджуються дії конкурентів; поведінка споживачів; зміни зовнішнього середовища маркетингу; зміни в діяльності самого підприємства. Для виявлення проблем необхідно визначитись із джерелами інформації. Внутрішні дані щодо діяльності туристичного підприємства можна отримати через корпоративні або спеціалізовані інформаційні системи; web-сторінки, web-сайти, бази даних, телеконференції та файлові сервери.
Статистичні дослідження останніх років, проведені закордонними аналітиками, свідчать, що 90 % оперативної та стратегічної інформації можна отримати з відкритих інформаційних джерел, з яких до 60 % інформації одержують безкоштовно. І тільки 7 % відомостей із конфіденційних і 3 % із закритих джерел доповнюються керівниками підприємств для досягнення бажаного ефекту в прийнятті бізнес-рішень. В Україні Інтернет-реклама розвивається повільними темпами, оскільки рекламодавців стримує невелика чисельність користувачів мережі, відсутність прозорого моніторингу Інтернет-ресурсів. Рис. 4. Методи Інтернет-реклами Зв'язки з громадськістю - це одна з маркетингових функцій, яка тісно пов'язана з ресурсами Інтернет. Серед них:
- новини та їх розсилання або відправлення прес-релізів електронною поштою; - публікації на www; - дискусії в мережі, які можуть виникати і на форумах, листках розсилання.
Роблячи висновок, можна відмітити, що інформаційні технології надають можливості туристичним підприємствам досліджувати стан і розвиток попиту на ринку, використовувати більш економічні канали просування продуктів; забезпечують простий та швидкий для споживача спосіб придбання послуг, високий рівень обслуговування та утримання клієнтів, що сприятиме скороченню витрат завдяки більшій ефективності внутрішніх операцій та комерційних процедур.
|
Категория: Статьи и работы студентов | Добавил: (23.09.2012)
| Автор: Пивоварова Оксана ОТО 32
|
Просмотров: 646 | Комментарии: 2
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
|