!-- Put this script tag to the of your page --> Ринок круїзних перевезень туристів в Україні - Работы студентов - Круизный туризм - Рубрикатор - forstudents
Воскресенье, 19.05.2024, 17:01
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания на семестр [8]
Работы студентов [53]
Статистика
Главная » Статьи » Круизный туризм » Работы студентов [ Добавить статью ]

Ринок круїзних перевезень туристів в Україні
Ринок круїзних перевезень туристів в Україні

Колись білосніжні круїзні лайнери ходили Чорним морем точно за розкладом. Однак регулярні Кримсько-Кавказькі лінії померли разом із Чорноморським морським пароплавством. Ще якийсь час вітчизняних туристів радували середземноморські круїзи. Та й вони невдовзі канули в Лету — разом із відходом останнього пасажирського теплохода «Одеса», згодом порізаного на брухт біля берегів Індії.

Відтоді залишилися ностальгія і спроби відродити круїзне судноплавство. Наразі вони не були успішними. Однак Чорне море не залишилося без білих теплоходів. Стрімке зростання круїзного туризму у світі і благодатний вітер подорожей став дедалі частіше приганяти до чорноморських берегів іноземні лайнери. Круїзних суден у чорноморських портах із кожним роком стає більше, але порівняно із Середземномор’ям, не кажучи вже про Карибський басейн, — це мізерно мало.

Тим часом потенціал Чорноморського регіону величезний. У зв’язку з можливим проведенням в Одесі 2012 року матчів Чемпіонату Європи з футболу й у Сочі 2014-го — Олімпійських ігор він отримав новий поштовх для розвитку. Та чи стане Чорне море самостійним напрямком для регулярних круїзних ліній — запитання.

Розвитку круїзного туризму в басейні Чорного моря було присвячено першу міжнародну конференцію Black Sea Cruise 2008, що проходила в Одесі наприкінці вересня. Вона була організована Одеським морським торговим портом, міжнародною Асоціацією портів Чорного й Азовського морів (BASPA), видавництвом «Порты Украины» і зібрала солідних гостей. Серед учасників — представники найбільших круїзних компаній світу, портів Чорного моря і туроператорів.

На туристичній карті світу місця вистачить усім
Є два напрямки в розвитку круїзного туризму в басейні Чорного моря. Перший — це відродження круїзного судноплавства, орієнтованого на внутрішній національний ринок причорноморських країн або ринок пострадянського простору, тобто російськомовних туристів. Другий — залучення в причорноморські порти іноземних туристів і подальше просування чорноморського бренда на світовий круїзний ринок.

Судячи з виступів учасників конференції, хоч би який з цих напрямів вибрати, висновок один: у Чорноморського регіону є круїзне майбутнє. Але залежить воно від того, як регіон зможе сам представити себе на туристичній карті світу. І тут Чорне море необхідно розглядати не як окремі порти, а як регіон у цілому. Інакше кажучи, успіх можливий, якщо всі причорноморські порти об’єднають свої зусилля. У тому числі для спільної презентації чорноморського круїзного напряму на міжнародних форумах, конференціях, виставках і ярмарках.

«Ви маєте виробити більш позитивний імідж і привабливість Чорного моря як круїзного басейну, де туристи могли б отримати максимум вражень і добре провести час», — зазначали представники світового круїзного бізнесу. А гра варта свічок.

Світовий попит на круїзи залишається високим. За прогнозами іноземних компаній, у 2017 році у світі налічуватиметься 24 млн. круїзних туристів. Нині щороку подорожують морем близько 15 млн. осіб. Більшість з них припадає на Північну Америку. Але вперше за останні роки набирає сили круїзний туризм у Європі. Середземне море стає дедалі привабливішим для північноамериканських туристів. І тут Чорноморський регіон, якому є що запропонувати, не повинен залишатися на узбіччі. Адже морські подорожі — це нові незвідані країни і нові враження. Отже, що більше портів, то краще.

Ну, про те, що інтерес до Чорноморського регіону є, свідчить зростаюча із кожним роком кількість суднозаходів. Лідирує тут Одеса, якщо не брати до уваги Стам­бул. 2001 року до Одеси зайшли 99 іноземних лайнерів. 2007-го — вже 147, 2008-го очікується 159. Це близько 140 тис. туристів. Хоча пропускна здатність пасажирського термінала Одеського порту — до 4 млн. чоловік на рік. Він може приймати до п’яти теплоходів одночасно. У тому чис­лі океанські лайнери завдовж­ки до 300 метрів із двома і більше тисячами пасажирів на борту.

Для порівняння: у Сочі цього року зайдуть 40 круїзних суден. А до Стамбула — 414, понад 580 тис. туристів.

За даними асоціації Medcruise (цього року членство в цій європейській організації після п’ятиріч­ної перерви поновив Одеський порт), 60% європейців віддають перевагу Середземному, Чорному морям та атлантичним островам. Інтерес зумовлено новими маршрутами та новими суднами.

Примітно, що європейські лінії є піонерами в зимових круїзах. Подорож поза сезоном — це додаткова ніша для швидко зростаючого круїзного туризму. На цьому тлі Чорне море може очікувати круїзний бум, вважає віце-президент асоціації Medcruise Валерія Манжиротті.

Источник: http://dt.ua/ECONOMICS/chorne_more,_biliy_teplohid__chi_pid_silu_ukrayini_kruyizniy_turizm-55208.html
Категория: Работы студентов | Добавил: (22.10.2011) | Автор: Тихая Катя ОТО-41
Просмотров: 724 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz