!-- Put this script tag to the of your page --> безпека туристів під час круїзів - Работы студентов - Круизный туризм - Рубрикатор - forstudents
Четверг, 25.04.2024, 23:12
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания на семестр [8]
Работы студентов [53]
Статистика
Главная » Статьи » Круизный туризм » Работы студентов [ Добавить статью ]

безпека туристів під час круїзів
Безпека - поняття важливе і стародавнє, таке ж необхідне для кожного
туриста, як харчування і сон. Тому забезпечення безпеки туристів під час
подорожі - головна турбота туристської фірми. На забезпечення безпеки
туристів спрямований цілий комплекс заходів, здійснюваних туристськими
організаціями. При цьому першорядне значення мають стабільна політична
обстановка в місцях відпочинку або подорожі й екологічний стан цих
місць. При невідповідності цих чинників нормі - туризм важкий і
небезпечний.
Дуже важлива в даному випадку правдива і повна інформація для туристів про екологічний і політичний стан у країні (регіоні) подорожі. Якщо
туристська фірма не може гарантувати безпеку в нестабільних політичних
або неблагополучних екологічно районах, то подорожі в ці регіони
скорочуються. Прикладів тому багато. Наприклад, під час війни в Перській
затоці подорожі в країни цього регіону в той період скоротилися на 90%.
Аналогічна ситуація є в наш час у Югославії і на Кавказі. Не провадяться
подорожі в екологічно неблагополучні райони.
Турист їде в незнайоме йому місце, часто в іншу країну. Він не завжди
знає, який там клімат, які речі, захисні засоби, ліки можуть знадобитися
в подорожі. Йому важко буває зорієнтуватися на місці через мовні
розходження. Передбачити, що може знадобитися туристу в подорожі, і дати
йому найкращу пораду - задача туристської фірми.
Для прикладу можна взяти досвід американської медичної компанії, що
працює в тісному контакті з турбізнесом "Пепто-Бісмол". Її буклет за
назвою "Радник мандрівника" надається безплатно кожному туристу при
придбанні їм туру. У цьому буклеті містяться елементарні, але дуже
необхідні поради по зберіганню здоров'я для подорожуючих у різних
країнах.
Поради цього буклету допоможуть туристу зробити подорож більш безпечним
заходом із погляду здоров'я.
Насамперед, радять автори буклету, ще до виїзду в подорож необхідно
дізнатися про кліматичні умови обраного місця. Можливо, вони не
підійдуть по медичних показаннях (алергія, підвищений артеріальний тиск
і ін.). Може бути, краще поїхати туди в інший, більш сприятливий період
(сезон). Для провідування деяких екваторіальних країн необхідно
обов'язково робити щеплення від жовтої лихоманки, що діє приблизно 10
років, але повинне бути зроблена не пізніше 10-15 днів до в'їзду в
країну й ін. Можливі й інші медичні вимоги.
Бажано підготувати запас з необхідними таблетками і медикаментами, тому що можна не знайти потрібних ліків у країні перебування, а аналог не ліків у країні перебування, а аналог не гарантує тієї ж дії і відсутності побічних реакцій.
Необхідно в подорож брати із собою невеличку аптечку, до складу якої
включаються антигістамінні, протизапальні, протиопікові, перев'язувальні
і дезинфікуючі матеріали.
"Порадник мандрівника" звертає увагу туристів на необхідність дотримання обережності і стриманості при прийомі незнайомої їжі в інших країнах, а також про небажаність ужитку сирої води.
Сонце і плавання в міру - здоров'я в подорожі! Необхідно пам'ятати про
важливість використання в тропічних країнах сонцезахисних кремів і
окулярів.
Плавати найкраще в спеціально позначених місцях водойм і в басейнах. У незнайомих місцях можна наткнутися на "підводні сюрпризи", а також сама вода може призвести до інфекційних або шкірних захворювань.
При подорожі в іншу країну необхідно пояснити туристам, як знайти
кваліфікованого лікаря, куди звертатися в крайніх випадках. Корисно мати
у своїх дорожніх документах на випадок непередбачених обставин бланк, де
вказуються основні дані по стану здоров'я (група крові, можливі
алергійні реакції, медичні проблеми і рекомендації).
Страхування туристських поїздок грає велику роль у забезпеченні безпеки
туристів.
При класичному страхуванні від нещасних випадків клієнту звичайно
компенсується моральна сторона події - він одержує матеріальну виплату
за те, що його організму був нанесений збиток. Це крім оплати по
лікарняному листі. У ряді випадків суми виплат перевищують фактичні
витрати.
Проте усе залежить від страхового договору, укладеного між страховою
компанією і туристом.
Інгосстрах та його агенти, наприклад, займаються страхуванням
українських туристів, що виїжджають за кордон, відшкодовує тільки
фактичні витрати, пов'язані з наданням екстреної медичної допомоги в
країнах, де вона платна, проте, у межах 50 тис. дол. (у Європі).
Види страхування в сфері туризму:
• страхування туристів у закордонних поїздках;
• страхування туриста і його майна;
• страхування ризику турфірм;
• страхування іноземних туристів.
Сума страхового внеску залежить від декількох причин.
Перше - від розміру страхового внеску (чим вище страховий внесок, тим
більше суми страхових виплат).
Друге - люди старше 60 років сплачують подвійний тариф.
Третє - підвищені тарифи звичайно встановлюються для людей, пов'язаних
із ризиком: льотчиків, моряків, спортсменів, детективів, водіїв
вантажівок. На дітей знижки, як правило, не передбачені, а деякі компанії взагалі не страхують дітей молодше 2-3 років.
Деякі фірми страхують цінне майно.Для великих тургруп страховка обійдеться дешевше, ніж для туристів - одиначок.
Необхідно знати, що посольства країн, де дуже дороге лікування, просто
не дадуть візу, якщо туристи застраховані менше ніж на 30 тис. доларів.
Таку страховку необхідно мати при в'їзді в США, Канаду, Японії, Ізраїль,
Німеччину, Австрію.
Якщо з туристом відбувся під час подорожі в іншій країні "страховий
випадок", що призводить за собою або звертання до лікаря, або втрату
багажу, то туристу необхідно зателефонувати по телефону, зазначеному в агажу, то туристу необхідно зателефонувати по телефону, зазначеному в
страховому полісі, назвати його номер і номер телефону, по якому з ним
можна є зв'язатися, і обрисувати ситуацію, що створилася.
Туристів варто попередити, що оплачуються лише ліки виписані лікарем.
Основні види страхування мандрівників роздивимося на прикладі
української страхової компанії "Остра-Київ", що має три варіанти
розцінок страхового внеску, що дають туристам різні можливості.
1-й варіант ідеальний, на думку страховиків, для турів вартістю до 200
дол. і тривалістю до 8 днів. Має самі мінімальні розцінки страхового
внеску: 1 чол. - 3 дол.; 2 чол. - 6 дол.; 3 чол. - 9 дол. Ці розцінки
поширюються на тури тривалістю 8 днів. Понад 8 днів - ще плюс по 0,5
дол. за кожний додатковий день подорожі. Цей варіант дає гарантії
страхового відшкодування у випадках: відмови від подорожі, ремонту
орендованої машини, покалічення і смертельного випадку. Затримки
подорожі не з вини туриста і затримки багажу - по найнижчих розцінках.
2-й варіант підходить для турів вартістю до 400 дол., тривалістю до 13
днів. Розцінки страхового внеску: 1 чол. - 7 дол., 2 чол. - 14 дол.; 3
чол. - 21 дол. Якщо подорож понад 15 днів - плюс ще по 1 дол. за кожний
додатковий день. Цей варіант дає гарантії більш високих страхових
виплат.
3-й варіант - туристські круїзи і подорожі, вартістю понад 400 дол. Сума
внеску розраховується як 5% від загальної ціни подорожі. По цьому
варіанті передбачені найвищі тарифи страхувальних виплат по всіх
зазначених у 1 і 2 варіантах випадках плюс: у випадку банкрутства
туристської компанії й авіаліній (по невиконаних поїздках); медична
допомога і госпіталізація в подорожі; пропажа багажу, документів;
критична авіаційна медична допомога.
Кредитні картки, розширяючи сферу своєї фінансової діяльності, включають і страховку подорожей. Таку страховку надають картки "Америкен експрес", "Віза", "Дайнерс" і "Еврокард/Мастеркард".
"Америкен експрес" пропонує дві картки: зелену і золоту.
Зелена картка виплачує страховку в сумі 1 млн. франц. фр. у випадку
смерті або інвалідності, якщо проїзний квиток був викуплений по картці.
Додатково можна застрахуватися на надання медичної допомоги, вартість
даної страховки 450 франц. фр.
Золота картка оцінює страховку в сумі 2 млн. франц. фр. і включає
цивільну відповідальність, витрати подорожі (затримки літаків, ануляція
рейсів, відсутність стикування. У даному випадку виплачується 1 тис. фр.
за моральний збиток), багаж (виплачується 5 тис. фр. у формі покупок, що
провадяться по картці), медичну і технічну допомогу (пропонується
транспортування на батьківщину, відшкодування всіх медичних витрат за
кордоном в сумі 25 тис. фр.), юридичну допомогу, карну заставу.
"Дайнерс" так само, як і золота картка "Америкен експрес", страхує
подорож у сумі 2 млн. фр. і пропонує ті ж види послуг, оцінюючи, проте,
медичну допомогу за кордоном в 50 тис. фр. Багаж також застрахований,
але за умови, що за нього відповідає авіакомпанія. Щоб бути застрахованим під час подорожі, транспортний квиток повинний бути придбаний по картці.
Компанія "Еврокард/Мастеркард" пропонує дві картки: еврокард/мастеркард і голд/мастеркард. По картці еврокард/мастеркард медичні витрати оцінюються в сумі 70 тис. фр., уся страховка в подорожі передбачена в сумі 600 тис. фр., відсутня страховка по ануляції і перериванню поїздок.
Картка голд/мастеркард страхує клієнтів на випадок госпіталізації за
кордоном в розмірі 1 млн. фр., а за затримку видачі багажу
передбачається виплата в сумі 1500-3500 фр., якщо проїздний буде
придбаний по картці.
"Віза" пропонує 2 картки: "Віза прем'єр" і "блакитну картку Віза". "Віза
прем'єр" страхує своїх клієнтів на суму 12 млн. фр., по медичних
витратах за кордоном виплачує 20 тис. фр., передбачає страховку по
ануляції і перериванню перебування в розмірі 30 тис. фр. у рік на
людину.
"Блакитна картка Віза" оцінює весь капітал страховки на суму 300 тис.
фр., а на медичні витрати за кордоном виплачує 15-30 тис. фр. Для
одержання страховки необхідно придбати транспортні квитки по картці
"Віза", а по картці "Віза прем'єр" і розміщення повинно бути також
оплачено карткою.
Продаючи тури, турагент активно інформує туристів про можливості
страхових гарантій подорожі. Це вселяє туристу впевненість у безпеці
подорожі, знімає сумніви в придбанні їм туру.
До питань безпеки в туризмі належать також такі аспекти.
• відповідність підготування туристів категорії маршруту, туру (якщо
мова йде про спортивні, похідні, пригодницькі тури і т.п.). На ряд
маршрутів туристи припускаються тільки при наявності медичної довідки
про відсутність протипоказань до подорожі (наприклад, тури в гори);
• наявність високої кваліфікації в гідів, інструкторів по туризму, що
супроводжують туристів на маршруті (не припускаються до роботи з
туристами люди випадкові, непідготовлені);
• належне устаткування безпечних трас пересування туристів, а також
пунктів їхніх зупинок.
Все це серйозні проблеми, що вирішуються туристськими фірмами з метою успішної роботи своїх підприємств. Компанії, що займаються страхуванням у сфері туризму, вкладають кошти в попереджувальні заходи. Наприклад, із метою попередження пропажі туристів на маршрутах подорожей забезпечують туристів радіостанціями.
Категория: Работы студентов | Добавил: (31.10.2012)
Просмотров: 1027 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz