!-- Put this script tag to the of your page --> Безпека під час круїзної подорожі - Работы студентов - Круизный туризм - Рубрикатор - forstudents
Пятница, 29.03.2024, 16:18
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания на семестр [8]
Работы студентов [53]
Статистика
Главная » Статьи » Круизный туризм » Работы студентов [ Добавить статью ]

Безпека під час круїзної подорожі
Безпека і охорона життя на водному судні

Персональні рятувальні засоби. На борту будь-якого судна є індивідуальні рятувальні засоби. До таких належить рятувальний круг, масою не більше 2,5кг, зовнішній діаметр - не більше 800 мм, внутрішній не менше 400 мм, виготовляється з плавучого матеріалу, забезпечується рятувальним леєром діаметром не менше 9,5 мм, здатний утримувати на воді протягом 24 години вантаж (залізна чушка) вагою 14,5 кг. Рятівні круги прикріплюються в доступних місцях по бортах судна, на відкритих палубах, так, щоб їх можна було легко зняти у разі потреби. Щонайменше один рятувальний круг повинен бути забезпечений плавучим лином достатньої довжини, він забезпечуються сигнальними пристроями і димовими шашками.

Для кожної людини, що находиться на борту судна має передбачатися рятувальний жилет. Крім того, повинні бути особливі рятувальні жилети для дітей у кількості, рівній 10% від загальної кількості пасажирів, що знаходяться на борту. Конструкція жилету така, що не дозволяє одягнути жилет неправильно, наприклад, зворотнім боком. Рятувальний жилет складається з двох роздільних камер і надягається за 1 хвилину. Він має засіб для автоматичного надування, що призводить в дію в ручну одним рухом руки, автоматичним надуванням при зануренні у воду, надуванням ротом та сигнальні пристрої, проблискові та інші вогні, свисток. Жилет повинен бути зручним і не сковувати рухів. У ньому можна стрибати у воду з висоти 4,5 метрів без тілесних ушкодження або пошкодження власне жилета. У ньому можна проплисти коротку відстань і забратися в шлюпку або пліт. Він повинен мати достатню плавучість і остійність і підтримувати рот непритомної людини не менш ніж у 120мм від поверхні води так, щоб тіло людини було відхилено назад не більше ніж на 20* і не більше ніж на 50* від вертикального положення. Плавучість рятувального жилету неповинна зменшуватися більш ніж на 5% після занурення у воду на 24 години.

При плаванні в холодних водах використовують гідрокостюм - спеціальний захисний костюм, що зменшує втрату тепла тілом людини при находженні в холодній воді. Для кожної особи, яка розподілена до певної шлюпки, повинен бути передбачений гідрокостюм відповідного розміру.

Всі рятувальні плав засоби і жилети обладнуються пошуковими і сигнальними пристроями. На кожному судні і на рятувальному пристрої є аварійні радіобуї для визначення місця знаходження рятувального засобу на морі (або суші). Сигнали радіо буя дозволяють полегшити роботи з пошуку і рятування потерпілих. Рятувальні плавзасоби забезпечуються запасом продовольства медикаментів і інших предметів, необхідних для життєзабезпечення в екстремальній ситуації на морі.

Розклад по тривогах. Ретельно розробляються засоби інформації пасажирів, евакуаційні виходи, розподіл по рятувальних шлюпках, методологія спуску шлюпок і посадки пасажирів і команд. На всіх належних місцях (у каютах, коридорах, салонах) має бути розклад по тривогах і інструкції на випадок аварії. Для кожного пасажира що знаходиться на борту судна мають передбачатися інструкції, яким належить слідувати в аварійних ситуаціях. Розклади по тривогах розвішуються на видних і доступних місцях. У пасажирських каютах вивішуються схеми, інструкції, пам'ятки на відповідних мовах, в яких міститься інформація про місце збору, основні дії в разі аварії, способи надягання рятувального жилета.

При вході будь-якого пасажирського судна в міжнародний морський рейс, за винятком короткого, перший день (протягом 24 годин з моменту відходу) проводяться навчання із врятування на випадок аварії, в якому повинні брати участь усі пасажири і команди. Пасажирів знайомлять зі шляхами евакуації на судні порядком проходження до рятувальних шлюпок, правилами використання рятувальних жилетів, плотів, шлюпок та інших рятувальних засобів.

Завжди в готовності має бути чергова шлюпка, призначена для рятування людей, збирання рятувальних шлюпок і плотів на воді.

Піратство

Піратство - це захоплення морського судна з розбійною або іншою метою, що здійснюються поза зоною юрисдикції держави, тобто у відкритому морі. Конвекція по морському праву ООН дає таке визначення піратству.

Піратством є будь-які з перерахованих дій:

- будь-який неправомірний акт насильства, затримання або будь-який грабіж, що здійснюється з особистою метою екіпажем або пасажирами якого-небудь приватного судна у відкритому морі, або поза юрисдикцією якої б то не було держави, проти іншого судна або проти осіб майна, що знаходиться на борту;

- будь-який акт добровільного використання якого-небудь судна, здійснений із знанням обставин, через які судно є піратським судном;

- будь-яке діяння, що є підбурюванням або свідомим сприянням здійсненню вказаним діям.

Протиправність морського піратства полягає в порушенні основного принципу міжнародного морського права - свободи відкритого моря і свободи мореплавання (судноплавства).

Іноді має місце каперство - напад і захоплення у відкритому морі мирних торгових або пасажирських суден військовими кораблями. Судно вважається піратським судном, якщо особи, що управляють ним, здійснюють будь-яку з дій, що підпадає під визначення піратства.
Категория: Работы студентов | Добавил: (31.10.2012) | Автор: Першина Алина, ОТО-41
Просмотров: 707 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz