|
Організація шкільного туризму
У шкільному туризмі діють дві сторони - що бере участь (школярі) і організовує, сприяє (адміністрація, учителі школи). За цією ознакою шкільний туризм займає проміжне положення між плановим і самодіяльним туризмом. У чистому виді самодіяльний туризм у школі - це так звані "самовільні" походи і поїздки дітей без участі школи, у секреті від вчителів і батьків. При цьому лідером стає рядовий учасник, визнаний таким всіма іншими учасниками. Для школи такий туризм - явище негативнее,тому що туристський захід проходить без контролю і впливу педагогів. У студентському середовищі такий туризм займає основне положення і не є негативним. У школярів і у вчителів відношення до туризму різне, але не суперечить одне іншому. Для дітей туризм - спосіб активного відпочинку, захоплююче заняття, наповнене романтикою незвичного способу життя. А для учителів спосіб краще, глибше пізнати своїх вихованців і активніше вплинути на їхній розвиток. І ті й інші розуміють, що туризм не проста розвага, що в ньому не можна провести чітку розділювальну рису між "справою і потіхою". Якщо і кваліфікувати туризм як відпочинок, то це не той відпочинок, від якого можна тільки "втомитися". Однак, з огляду на різницю відносини до туризму, треба знати, що своїх цілей у туристській роботі вчитель осягне швидше і легше тільки за умови задоволення інтересів дітей, що він повинний зрозуміти і прийняти, незважаючи на те, що вони спочатку, як правило, дуже примітивні (не вписуються і педагогічні вимоги, моральні установки). Туризм складає частину фізичної культури і спорту, оскільки він служить проявленням здорового способу життя, розвитку, досконалістю і збереженню фізичної робото здатності і всесторонньої підготовки. В туристичній діяльності в центрі уваги знаходяться різні форми планомірних і організованих туристичних походів, вело туризм, подорожей і лижних походів. Різні форми туризму віддають перевагу засобам організації раціонального дозвілля, активного відпочинку і проявлення здорового способу життя для широких верст населення і різних за віком дітей.
|
Категория: работы студентов | Добавил: (08.09.2011)
| Автор: Кохан Ірина ОТО-22
|
Просмотров: 853 | Комментарии: 3
| Рейтинг: 4.0/1 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
|