!-- Put this script tag to the of your page --> Характеристика транспорту, закладів харчування в епоху Відродження - работы студентов - История туризма - Рубрикатор - forstudents
Воскресенье, 05.05.2024, 09:27
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания [18]
работы студентов [222]
Статистика
Главная » Статьи » История туризма » работы студентов [ Добавить статью ]

Характеристика транспорту, закладів харчування в епоху Відродження
Епоха Відродження почалася в Італії в XIII столітті, потім у XV столітті в неї вступили країни північної Європи, такі як Німеччина, Франція, Нідерланди. Цей період отримав назву Північного Відродження.
У Середні століття спостерігалося панування християнської ідеології. В епоху Відродження в центр світу перемістився чоловік. На це величезний вплив справив гуманізм. Головним завданням епохи гуманісти вважали створення «нової людини», чим вони активно займалися. Вчення гуманістів, безумовно, вплинуло на свідомість людини епохи Ренесансу. Це відбилося у зміні вдач і побуту. Спостерігалися відмінності Італійського Відродження від Північного.
Говорячи про актуальність обраної теми, слід зазначити, що проблеми, характерні для епохи Відродження, виникають і в сучасному суспільстві: падіння моральності, злочинність, прагнення до розкоші і т.д.
Головною метою цієї роботи є вивчення побуту і звичаїв людей епохи Ренесансу.
Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання:
- Вивчення робіт гуманістів, як в Італії, так і в країнах Північного Відродження
- Виділення загальних рис вчення гуманістів і втілення їх у життя
- Вивчення побуту країн Північного Відродження та Італійського
- Виділення та загальних і специфічних рис.

Особливості туристичних подорожей у XVIII-XIX століття
Основна відмінність туризму минулих років і сучасного - наявність ринку туристичних послуг. У XVIII - XIX ст. маркетинг як такої не був потрібен, тому що більшість фірм були дрібними і знали своїх клієнтів особисто. З появою відносно великих фірм тривалий термін вони були одиничними, тобто, фактично, загальновідомими. До XVIII - XIX ст. туристичних фірм як таких не існувало, і всі подорожі здійснювалися за приватною ініціативою, головним чином на власних транспортних засобах. У XIX столітті поняття туризму зазнає докорінних змін і стає ближчим до сучасного поданням: в 1863 року Томас Кук відкриває першу в світі туристську фірму, яка займалася продажем нового виду послуг - подорожей заради задоволення. З цього часу туризм відраховує свою історію як специфічний вид підприємницької діяльності.

Виділенню туризму в самостійну галузь сприяв потужний технічний стрибок, що дав нові засоби пересування (Фултон винайшов пароплав у 1807 р., Стефенсон - паровоз в 1814 р.). Ці види транспорту принципово відрізняються тим, що призначені для далеких масових переміщень. Відповідно встановлюється його регулярний рух, що, у свою чергу, призводить до розвитку мережі обслуговуючих пасажирів підприємств харчування та розміщення. Частина з них розраховуються на заможних мандрівників і відрізняються кричущою розкішшю, але з'являються і готелі, які призначені для людей середнього класу.

У XVIII - XIX ст. завдяки відокремлення туризму в особливий рід економічної діяльності з'являються країни, що лідирують у цій галузі. Особливу роль на світовій арені в ту епоху грали багата колоніями Англія, що відокремилися в 1776 році США і активно включилася завдяки Петру I в міжнародну діяльність Росія. Туристична діяльність в цих країнах помітно активувалася у розглянутий період завдяки ряду факторів. Англія легко зайняла позицію лідера, оскільки це була одна з перших країн Європи, що стала на шлях капіталістичного розвитку, завдяки чому вона характеризувалася більш високим рівнем цивілізації і облаштування побуту в порівнянні з багатьма країнами. В Англії, а трохи пізніше - і по всій Європі починають активно будуватися залізниці, які, на захопленому висловом Г. Гейне, "вбили простір" - тобто значно прискорили і спростили подорожі. США в цей період також почали експансіонную політику. Збільшився захоплення і освоєння нових земель, розвиток колоній, як наслідок - імміграція в "новий світ" англійців і французів, які прискорили перехід Штатів до капіталістичного способу розвитку.
В Росії головним чинником, що стимулює розвиток зовнішніх відносин і переміщень як всередині країни. так і за її межі, стали реформи Петра I. Як відомо, Петро чи не насильно відправляв молодих дворян для навчання за кордон, а також всіляко заохочував подорожі по Росії з метою більш повного освоєння її територій (дослідження Камчатки мандрівником Крашенинникова і т.п.). Це дало поштовх до розвитку транспортних шляхів, освоєння нових земель і торгових шляхів. Зміна укладу життя дворян зробило подорожі не тільки можливими, але і престижними.
У XIX ст. столітті подорожі стають доступнішими не тільки з технічної точки зору, але і з соціальної. Крім виникнення; туристичних компаній, в Європейських країнах стають популярними товариства і клуби за інтересами, в тому числі і "клубів мандрівників", члени яких не просто відправлялися в розважальні поїздки, але й намагалися при цьому досягти якоїсь певної мети або поставити рекорд ( наочним прикладом може служити книга Жуля Верна "80 днів навколо світу"). Подібні товариства за інтересами з'явилися і в середовищі російського дворянства.
Збільшенню кількості мандрівників серед людей середнього класу сприяє введення відпусток для робітників та службовців і зменшення робочого дня, тобто вивільнення дозвілля. Іде зростання мережі залізниць, розвиток економічних зв'язків, торгових шляхів з Європи і з іншими країнами, розвиток пароходостроенія і судноплавства. У США розвиток мережі залізниць субсидувалося урядом на 35-50%, крім того, там активнішою, ніж в Європі, йшов розвиток автомобільного транспорту: з 1891р. почалося його конвеєрне виробництво. США також вдалося певною мірою подолати головну перешкоду для мандрівників, серед яких стала дуже популярна Європа: океан. З 1838-го. було встановлено регулярне сполучення між Нью-Йорком і Англією. У соціальній сфері величезну роль зіграло скасування рабства: фактично вивільнився ще один социално шар "потенційних мандрівників", крім того, цей крок призвів до збільшення добробуту населення.

У XVIII ст. в Англії і Росії починається найбільшого поширення отримують паломницькі подорожі, так як цей період характеризується високою релігійним фанатизмом. Паломницькі тури дозволяли привозити із місць паломництва пальмову гілку, як символ господнього благословення. Основні місця паломництва - Єрусалим, Мекка, Рим.

До середини XVIII ст. виникає необхідність у подорожах вживаються для інших цілей: торговельних, для пошуку та розширення ринків збуту; політичних, для встановлення контактів з представниками різних культур, релігій.
У другій половині століття подорожі набувають пізнавальні цілі, тому що молоді аристократи прагнули вивчити особливості інших країн для повішення рівня освіти, інтелекту. Подорожі в їх середовищі вважалися престижним часом перепровадження. Такі подорожі носили елітарний характер, тому що їх могли собі дозволити тільки заможні люди.

У зв'язку з відкриттям у медицині позитивного впливу грязьових лікувальних вод та мінеральних джерел набули поширення подорожі з оздоровчими цілями, так званий бальнеологічний вид туризму. Цей вид туризму поширився по всій Західній Європі. У XVIII столітті одним із самих знаменитих курортів в Англії був курорт "Брайтон". Здоров'я продовжує відігравати велику роль у виборі місця відпочинку і перевага віддається місць які розташовані ближче до узбережжя, морському відпочинку. Розвиток курортної справи в Росії припадає на початок 18 століття, основоположником якого був Петро I. Відомі курорти знаходяться на території Кавказу, Липецька, Латвії, Польщі.
У США туризм як вид дозвілля фактично був відсутній в період територіальних воєн, але після визнання незалежності почав розвиватися внутрішній туризм з пізнавальними, торговими і політичними цілями, а так же, туризм в'їзний.
Винахід транспорту дала стрибок у розвитку міжнародного туризму, так як використання залізничного і морського транспорту дозволило розширити географію туризму, скоротити час переміщення з однієї країни до іншої з великим комфортом, ніж використання раніше кінного транспорту і галер. Пізнавальний туризм стає невід'ємною частиною життя світського суспільства найбільш розвинених країн. Паростки масового туризму в XIX столітті поклали початок розвитку екскурсійної діяльності. Розширюється географія ділового туризму. У зв'язку з подальшими відкриттями в медицині позитивного впливу грязьових лікувальних вод та мінеральних джерел розвивається мережа курортів в Європі, в Росії. Подорожі з оздоровчими цілями, так званий бальнеологічний туризм, стають більш доступними для мешканців європейських країн. Бальнеологічний туризм переходить в розряд міжнародного. Перевага віддається Франції, Англії, Швейцарії та Росії.

У 1838р. перший туристська поїздка на човні Грейт-Вестерн стала відправною точкою для розвитку морських круїзів. Це було одним з розважальних турів. Загарбницькі війни Наполеона відкрили для Заходу Єгипет, в який ринули туристи. Але при цьому багато місцевості залишалися для туристів малопривабливими: так, відвідування Африки обмежувалося її північними прилеглими до моря районами.
Таким чином, у XIX столітті мети туристичних поїздок фактично не змінили свою спрямованість, розширення географії туризму та науково-технічні досягнення в галузі транспорту дали поштовх для розвитку ділових, наукових, екскурсійних та розважальних турів. Але подорожі стали більш масовими за рахунок потужного розвитку гостьового бізнесу та зростання його доступності для людей з середнім достатком. У XIX столітті, особливо ближче до початку двадцятого, вже було розвинене фактично все розмаїття сучасних "нащадків" заїжджих дворів: готелі, мотелі (з'явилися з розвитком автомобільного транспорту), хостели, готелі, пансіонати, мебілірованние кімнати, будинки відпочинку, кемпінги та туристичні бази (обумовлені виникли в середині XIX століття цікавістю до так званого "екологічного" туризму - в основному, гірському).

Висновок
Туризм - та галузь людського існування, яка напряму залежить від рівня розвитку цивілізації: існуючих засобів пересування - їх швидкості, зручності та безпеки - асортименту пропонованих розваг. Буквально рік тому виник принципово новий вид туризму - космічний. За повідомленнями газет, американці, незважаючи на недавню трагедію шатла "Колумбія", збираються продовжувати бізнес у сфері космічного туризму, розробляючи спеціальні конструкції шатлів для доставки на орбіту нових космічних туристів і зниження вартість подібних подорожей. У більш звичному для нас "земне" туризмі, конкретніше - в його міжнародній галузі спостерігаються активні процеси транснаціоналізації та глобалізації багато в чому опосередковані інтеграцією Європейського співтовариства. Поступово з "елітного" проведення часу туризм перетворився на масовий вид відпочинку, і сьогодні він грає настільки важливу роль у житті багатьох людей, що перетворився на унікальну найбільшу світову індустрію.
Таким чином, історію розвитку туризму не можна вважати ні завершеною, ні завмерла на якомусь етапі: вона тісно переплетена з історією людства, як визначаючись нею (про що вже сазан вище), так і визначаючи її, оскільки і сам розвиток туризму впливає на економіку , соціальне і культурне середовище і міжнародні контакти країни.
Категория: работы студентов | Добавил: (22.10.2012) | Автор: Качаловская Светлана КТО-21 E
Просмотров: 1025 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz