!-- Put this script tag to the of your page --> Рівень сервісу вітчизняних готелів - Задания - Гостиничный бизнес - Рубрикатор - forstudents
Суббота, 18.05.2024, 22:10
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания [35]
Статьи и работы студентов [76]
Статистика
Главная » Статьи » Гостиничный бизнес » Задания [ Добавить статью ]

Рівень сервісу вітчизняних готелів
Показники оцінки системи вимог до вітчизняних підприємств розміщення враховують сучасні вимоги до споруди готелю, його технічного обладнання, наявності зручностей для гостя в номері, а також до приміщень загального користування, громадського харчування, асортименту побутових та інших пос-луг. Але більшість вимог оцінюється за кількісними показниками: площею приміщень, розмірами та кількістю необхідних меблів, переліком обладнання, інвентарю, забезпеченням предметами санітарно-гігієнічного призначення, відсотковим співвідношен-ням типів номерів, а відповідність матеріальної бази та функціо-нальної якості послуг готелю вимогам певної категорії фіксується оцінкою «відповідає» чи «не відповідає» нормативній документації. Наприклад, важко оцінити однозначно «здатність персоналу до створення в готелі атмосфери гостинності» та «виявлення доб-розичливості щодо клієнтів» або «наявність умов для прийому й обслуговування інвалідів, що користуються кріслами на колесах», «відповідність показників мікроклімату в приміщеннях для об-слуговування туристів установленим санітарно-гігієнічним вимо-гам», «ступінь зручності під’їзних шляхів» та «упорядкованості території готелю» тощо.

Необхідно розробити українську (національну) систему серти-фікації готельних послуг, яка б враховувала як «статичні», так і «динамічні» критерії оцінки якості обслуговування та сучасний стан матеріально-технічної бази з урахуванням типів підприємств готельного господарства (готелі, мотелі, кемпінги) та їх спеціаліза-ції (ділові, рекреаційні, спортивні, мобільні тощо). Крім того, сут-тєві відмінності мають колективні засоби розміщення (готельні, туристичні комплекси, кемпінги) та індивідуальні (бунґало, намет, ротель), що також необхідно враховувати при формуванні системи сертифікації послуг розміщення окремих категорій клієнтів.

У 2004 р. в Україні був переглянутий Державний стандарт «Туристсько-екскурсійне обслуговування. Класифікація готелів» і введений в дію Національний стандарт ДСТУ 4269:2003 «Послу-ги туристичні. Класифікація готелів», який встановлює класифі-кацію готелів та аналогічних засобів розміщення незалежно від форм власності та відомчої належності. Він придатний для засто-сування з метою сертифікації готельних послуг (див. додаток А).

Класифікацію готелів та аналогічних засобів розміщення за категоріями здійснюють згідно із загальною характеристикою готелю, яку визначають комплексом вимог до матеріально-технічної оснащеності, переліку послуг, що надаються та кваліфі-кації персоналу.
Категория: Задания | Добавил: (26.10.2011) | Автор: Менжик Євгенія ОТО - 41
Просмотров: 527 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 1
1 Rsting  
0
http://ebooktime.net/book_35....1%82%D0 %BB%D0%B8%D0%B2.html

списано!!!!!!!!!!

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz