!-- Put this script tag to the of your page --> Інженероно-експлуатаційна служба - Задания - Гостиничный бизнес - Рубрикатор - forstudents
Четверг, 21.11.2024, 17:21
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания [35]
Статьи и работы студентов [76]
Статистика
Главная » Статьи » Гостиничный бизнес » Задания [ Добавить статью ]

Інженероно-експлуатаційна служба
Обладнання готелю включає систему водопостачання, центральне опалення, електромережу, кана-лізацію, протипожежну систему, вентиляцію, телефон, телеві-зійне, радіоустаткування, автоматичні системи охорони та ін. У будівлі готелю знаходяться технічні приміщення з облад-нанням, що забезпечує роботу персоналу служби. Експлуата

ція інженерного обладнання повинна здійснюватись згідно технічної документації і технічного паспорта будівлі, плану кожного поверха, системи опалення, каналізації, водопрово-ду, електроосвітлення, паспорта ліфта.

Інженерно-експлуатаційна служба у готелях забезпечує необхідні умови для функціонування будівлі і обладнання згідно із встановлених стандартів. З метою ефективної реалі-зації своїх функцій персонал служби повинен здійснювати регулярне, згідно затверджених інструкцій, проведення об-стеження санітарного і технічного стану готелю і території, що прилягає до нього, об’єктів комунального призначення і благоустрою території, що обслуговується цією службою, оцінку якості виконання проведених службою робіт і надання послуг, складання і перевірку за результатами обстеження актів.

У функції служби входить розробка та впровадження ре-сурсозберігаючих технологій, обладнання, що дозволяє знач-но зменшити загальний обсяг споживання ресурсів, насампе-ред енергоресурсів, води та ін. Сучасні готельні підприємства управляють інженерно-технічними системами шляхом вико-ристання автоматизованих систем управління, які забезпечу-ють взаємопов’язану роботу всіх служб та систем готелю.

У структурі управління очолює інженерно-експлуатаційну службу головний інженер, йому підпорядковується заступник, інженер-програміст, майстер. У функціональній структурі служби виділяються два відділи — чергова технічна служба і ремонтна служба (рис. 6.8). У системі зв’язків з управління, головний інженер підпорядковується генеральному директо-ру, у великих готелях заступнику генерального директора, технічному директору.

Головний інженер коригує роботу технічного персоналу і контролює результати його роботи, зокрема:

— забезпечує розподіл щоденних замовлень, що надходять від служб та персоналу готелю на виконання робіт і їх завер-шення у термін під контролем заступника головного інженера;

— складає графіки проведення робіт з профілактики і ре-монту, розподіляє згідно графіка функції у виконанні робіт;

— несе відповідальність за використання згідно експлуа-таційних вимог технічного обладнання — опалювальних сис-тем, водопостачання, засобів зв’язку та ін.;

Головний інженер

Заступник головного інженера

Інженер програміст

Майстер

Чергова технічна служба

Ремонтна технічна служба

Оператор котельні

Електромонтер

обслуговування

електрообладнання

Столяр

Маляр

Майстер з ремонту телеапаратури

Старший електрик

Слюсар-сантехнік

Плиточник

Слюсар-сантехнік

Двірник

Слюсар-ремонтник

Комірник-автоскладу

Газоелектрозварник

Рис. 6.8. Організаційно-функціональна структура інженерно-експлуатаційної служби у готелях значної місткості

— контролює дотримання правил охорони праці та техні-ки безпеки працівниками;

— реєструє дані і готує місячний звіт по роботі служби для керівників закладу розміщення;

— забезпечує контроль за ефективним використанням не-обхідних у технологічному процесі ресурсів;

— проводить інструктаж щодо безпеки у випадку виник-нення пожежі, виходу газу та інших непередбачуваних тех-нологічних процесів;

— складає бюджет служби, забезпечує контроль його ви-конання і витрати в процесі функціонування служби;

— забезпечує навчання і практичну підготовку інженерно-технічного персоналу;

— вирішує сумісно з директором готелю або менедже-ром кадрової служби проблему кадрового забезпечення служби;

— розробляє плани поточного і перспективного технічно-го переобладнання закладу розміщення;

— забезпечує контроль за раціональним використанням енергоресурсів, їхню економію.

Кваліфікаційні характеристики головного інженера пов’я-зані з необхідністю досконало знати:

— теоретичні основи функціонування інженерно-техніч-них систем у готелях;

— основи техніки безпеки у роботі з інженерно-технічни-ми системами у готелях;

— основи організації і технології готельних послуг;

— теоретичні основи управління;

— систему статистичної звітності та діловодство;

— основи складання бюджету організації.

Високопрофесійна діяльність головного інженера пов’язу-ється з необхідністю мати вищу професійну освіту в сфері інженерних наук, досвід управління, високі вольові та органі-заційні характеристики.

Заступник головного інженера забезпечує координацію, контроль у роботі персоналу служби, допомагає головному інженеру у виконанні його обов’язків згідно функціонування служби. Зокрема, він забезпечує:

— складання розкладу чергування і організовує позмінну роботу технічного персоналу;

— трудову дисципліну персоналу служби;

— облік виходу на роботу персоналу і складає платіжну відомість;

— навчання персоналу;

— розподіл виробничих завдань і забезпечує контроль їх-нього виконання;

— контроль стану та безпеку функціонування основних інженерно-технічних систем;

— контролює використання комунальних послуг з метою економії і контролю витрат.

Старший електрик забезпечує:

— безперебійну роботу згідно технічної інструкції енерге-тичного і сантехнічного обладнання, електричних і теплових мереж, повітропроводів, водопроводу і каналізації;

— нагляд за технічним обслуговуванням електроустатку-вання і електричних мереж;

— відповідальність за дотримання протипожежних норм безпеки.

Електромонтер забезпечує:

— безперебійне функціонування електрообладнання у го-телі;

— усуває аварії електроосвітлення і відновлює функції світлових і силових точок;

— відновлення роботи внутрішньої електропроводки, ви-микачів, телевізійних установок, освітлювальної арматури, люстр, електричних ламп;

— ремонт електронагрівального обладнання;

— інформування головного інженера щодо необхідності проведення ремонтних робіт або змін в електросистемі;

— вивчає заходи протипожежної безпеки зумовлених еле-ктрообладнанням закладу розміщення.

Слюсар-сантехнік контролює справність санітарно-техніч-ного обладнання, систем водозабезпечення і подачі гарячої води, системи опалення, каналізації, побутових приладів, здійснює профілактичний ремонт санітарно-технічного облад-нання.

Столяр забезпечує справність столярного обладнання — дверей, вікон, дерев’яного покриття підлоги, ремонтує і замі-нює дверні замки та ін.
Категория: Задания | Добавил: (25.11.2011) | Автор: Клюкевич Алина ОТО-41
Просмотров: 547 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz