|
Служба номерного фонду в готелях
В організаційній функціональній структурі готельних під-приємств служба обслуговування номерів поряд з службою прийому і розміщення, бронювання, обслуговування гостей у приміщеннях вестибульної групи є одним з найголовні-ших підрозділів. Чистота і порядок, згідно очікувань клієнта, є найголовнішою ознакою комфорту готельних підприємств. Головна функція служби стосується надання послуг у номе-рах, забезпечення необхідного санітарно-гігієнічного стану і комфорту номерів, приміщень загального користування (ве-стибюль, хол, коридор, сходова, ліфтова зони та ін), контроль за станом обладнання номерів, постільною білизною, форме-ним одягом працівників готелю. За кількістю працівників у готелі служба обслуговування номерів найбільш чисельна — охоплює до 50 % всього обслуговуючого персоналу. Персонал служби обслуговування номерів — один з основ-них у формуванні доходів готелю. Продаж номерів приносить основну частину доходів всього підприємства: на кожні 100 дол., що платить клієнт за номер — 60 дол. становить чи-стий дохід, решта, 40 дол. компенсують витрати на утриму-вання номера. Тоді, як в іншому важливому підрозділі го-тельного комплексу — ресторані, дохід на кожні 100 дол. оплачених клієнтом за харчування — лише 20 дол. становить чистий дохід — решта 80 дол. витрачаються на купівлю про-дуктів харчування, інвентаря, оплату праці персоналу та ін. Для ефективного виконання виробничих обов’язків персо-налом, утримання у належному стані значної за розмірами площі готельних підприємств, персонал повинен бути від-повідальним, комунікабельним, пунктуальним у стосунках з клієнтами необхідно проявляти ввічливість, виконувати згідно професійних обов’язків їхні побажання, бажано у час відсутності клієнта у номері. У роботі служби обслуговування номерів гостинність за-собу розміщення повинна підкреслюватись не менше інших контактних служб. Гість у готелі найбільше перебуває у но-мері. Покидаючи свій дім він намагається отримати умови проживання не гірші домашніх, забути проблеми і отримати насолоду від нових вражень. Тому у роботі персоналу служби необхідно виявляти повагу, майстерність в обслуговуванні. Обслуговуючий персонал завжди повинен з усмішкою зу-стрічати гостей, підтримувати розмову (за бажанням гостя), дати відчути готовність допомогти. У фінансовому плані ці послуги не мають ціни, проте такі дрібниці сприяють зрос-танню авторитету закладу. Суттєву роль у функціонуванні служби обслуговування номерного фонду відіграють моральні якості персоналу — чесність, не звабливість до чужих речей. Клієнти довіряють персоналу і персонал повинен виправдовувати цю довіру. Постійний контакт з особистими речами гостей, в тому числі з коштовними речами, не повинен вводити у спокусу до зло-вживань. У європейських готелях функціонують бюро або стіл знахідок у які персонал передає всі залишені гостями речі. Служба обслуговування номерів не здійснює продажу но-мерів, закупівлю обладнання, проте несе відповідальність за поповнення і оновлення інвентаря, обладнання у номерах та нежитловій частині готелю. В обов’язки цієї служби входить планування своїх витрат, які повинні узгоджуватись із зага-льними витратами і представлятись окремим бюджетним планом відділу планування. Службу обслуговування номерів очолює менеджер, у готе-лях значних розмірів — заступник директора готелю з обслуговування. Менеджеру служби підпорядковуються чергові на по-верхах, старша покоївка, завідувач білизняною, покоївки, касте-лянша, супервайзер, стюард, швачка, прибиральниці .
Источник: http://elise.com.ua/ru/content/65-organizatsiya-i-tehnologiya-funktsionuvannya-sluzhbi-nomernogo-fondu |
Категория: Статьи и работы студентов | Добавил: (23.11.2011)
| Автор: Максимова Юлія E
|
Просмотров: 825 | Комментарии: 1
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
|