!-- Put this script tag to the of your page --> Системи автоматизації управління готелем - Статьи и работы студентов - Гостиничный бизнес - Рубрикатор - forstudents
Воскресенье, 28.04.2024, 13:29
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания [35]
Статьи и работы студентов [76]
Статистика
Главная » Статьи » Гостиничный бизнес » Статьи и работы студентов [ Добавить статью ]

Системи автоматизації управління готелем
Автоматизація готелю – це спосіб зберегти гроші та ресурси за рахунок автоматичного виконання більшості рутинних процесів, який забезпечує швидше повернення витрат на встановлення централізованого управління. Стандартизована система також здатна забезпечити максимальне скорочення витрат при будівництві завдяки усуненню практично всіх пристроїв низьковольтної напруги.
Енергоефективність і скорочення витрат
Вартість послуг за освітлення в готелях у звичайному режимі може складати до 35%, за опалення та кондиціювання – до 50-70% від вартості всіх платежів за енергоресурси. Дані витрати суттєво зменшуються , якщо встановлено систему управління та автоматизації готельних комплексів.
Сумісність систем автоматизації з основними системами готелю
Автоматизовані системи легко встановлюються. Можна зупинити свій вибір як на дротових, так і на бездротових рішеннях у вигляді нових або вдосконалених моделей з багатьма додатковими функціями. Завдяки простим і доступним рішенням такі системи добре служать господарям готелів та їх мешканцям. Системи управління
готельними номерами непомітно для користувача взаємодіють з існуючими системами готелю, забезпечуючи обмін інформацією між електронними пристроями практично будь-яких виробників, зокрема управління гардинами, міні-баром, системами безпеки та доступу.
Управління готельними апартаментами
За заданим інтелектуальним профайлом система здатна автоматично для кожного гостя вже при реєстрації його в готелі підібрати номер або підготувати режими, яким той надає переваги. Використовуючи інтелектуальні інновації, мешканці готелю можуть управляти освітленням, гардинами, температурним режимом у приміщенні,
телебаченням тощо. За допомогою одного пульта управління можна призначити час дзвінка будильника, викликати службовця готелю, замовити прасування речей, прибирання в номері та забронювати SPA. Все це дає можливість створювати максимально комфортні умови проживання для мешканців готелю.
Пульт управління налаштовується індивідуально як для управління готельним номером, так і для управління експлуатацією будівлі. Він взаємодіє з усіма інженерними пристроями, програмними комплексами та сервісами готелю. Центральний програмний комплекс управляє всіма системами, зберігаючи бажані установки клієнтів і систем різного значення.
«Розумне» освітлення
Система управляє групами освітлення, установлює яскравість освітлення.
Створює кольорові гамми для затишної атмосфери. Управляє освітленістю в приміщені в залежності від часу дня.
Вдосконалення контролю температурного режиму
Функцію обігріву або кондиціювання повітря можна легко знизити або відключити у відсутності гостя в номері. Відключення систем обігріву і кондиціювання у вільних номерах дозволяє щорічно заощаджувати десятки тисяч доларів.
Музика
Є можливість слухати музику, що зберігається в пам’яті власних плеєрів iPod, вибрати композиції зі списку, пропонованого системою. Передбачено прослуховування музики в одній кімнаті або в усіх кімнатах одночасно.
Управління гардинами
Гості можуть відкривати або закривати гардини, штори та жалюзі, знаходячись при цьому в ліжку, використовуючи телевізор, приладову панель або сенсорний інтерфейс.
Будильник
Ця функція дозволяє гостям прокидатися під свою улюблену музику або телепередачу. Режим будильника може також передбачати зміни освітлення,
температури або положення гардин.
Обслуговування номера
Дана функція дозволяє гостям встановлювати такі режими як «Відсутність» чи «Обслуговування номера» за допомогою будь-якого сенсорного екрану або телевізора в номері. Натиснувши на відповідну кнопку, можна замовити прибирання апартаментів, зміну білизни та рушників, інші послуги.

Система управления для гостиниц SmartHotel
SmartHotel - Новая система управления отелем (Property Management System, или PMS). Программу отличает простой удобный интерфейс, который сочетается с мощным функционалом и высокой производительностью. Позволяет решать полный спектр задач гостиницы - от бронирования и размещения гостей до предоставления всей необходимой информации для финансового контроля и управленческого учёта деятельности предприятия.
Система автоматизации ресторана SmartTouch
SmartTouch - Мощная современная система управления рестораном. Простота использования в сочетании с обширным функционалом делает ее одним из лучший предложений на рынке. Программа идеально подходит как для предприятия в режиме фаст-фуда, так и для элитного ресторана с несколькими залами.
Система бухгалтерского учета SmartAccounting
Представляет собой надстройку над типовой бухгалтерией 1С для Украины. Помимо классического бухгалтерского, налогового и складского учета влючает в себя блок учета ресторана, блок учета гостиничных услуг и блок управленческого учета. Содержит механизм консолидации управленческой отчетности с нескольких объектов в общую базу.
Інформаційний технологічний прогрес випереджує очікування готелів у довгостроковій адекватності впроваджених АІТ систем. Якщо раніше готелі змінювали технологічне оснащення в середньому кожні 7-9 років, то сьогодні цикл скоротився до 3-5 років, і тенденція до скорочення цього терміну продовжується. Згідно з проведеним на Заході компанією Microsoft дослідженням, 60-70% усіх готелів протягом найближчих п'яти років закуплять нову систему управління готелем. Важливо відзначити, що сам як такий факт установки сучасної системи не означає безумовного отримання віддачі від здійснених витрат. Ефективність автоматизації обумовлюється цілим комплексом скоординованих заходів щодо перегляду сформованих методів і порядку роботи, перепідготовки персоналу готелю, роз-робки і перетворення інформаційно-технологічної стратегії підприємства. Цінність системи можна розглядати в двох розрізах-у процесах, які система автоматизує, і даних, які акуму-лює система в ході своєї роботи.
Розглянемо значення і переваги кожного з них. Автоматизація процесів функціонування систем готелю дозволяє автоматизувати виконання щоденних завдань персоналу і керів-ництва готелю. При цьому досягається взаємозв'язок між різними службами готелю, що значною мірою підвищує ефективність і дозволяє позбутися помилок. Багато завдань, наприклад, прийом і розміщення великих груп гостей і застосування складних тарифних планів, стають легко здійсненними. Разом з цим керівництво одержує могутній інструмент контролю над станом готелю і фінансових потоків, а можливості зловживань персоналом готелю скорочуються до мінімуму. У цілому з використанням автоматизованих систем готель стає більш керованим. Керівництво готелю, одержуючи адекватні дані про стан справ на поточний момент і прогнози на майбутнє, має можливість приймати коректні і своєчасні рішення.
Крім функцій управління, системи пропонують додаткові можливості підвищення рівня сервісу для гостей. Гість стає центром уваги та одержує індивідуально-орієнтований сервіс. Система дозволяє враховувати різноманітні побажання і переваги гостей, а процес надання послуг робити безпроблемним для клієнта. Система зберігає дані по кожному гостю, що коли-небудь проживав у готелі, і при наступному його приїзді дозволить визначити правильний тариф, провести швидке поселення і випередити його побажання. Готель також одержує можливість вести централізований облік нарахувань і розрахунків з гостями.
Управління даними. В основі сучасних систем управління готелями лежать могутні бази даних, що дозволяють акумулювати і зберігати детальну інформацію з роботи готелю та його взаємин з кожним гостем. І якщо автоматизацію процесів функціонування готелю можна назвати обов'язковою умовою для успішної роботи готелю, то ефективне використання зібраних даних є ключовим чинником для досягнення готелем конкурентної переваги на ринку. Накопичені дані стають безцінним капіталом для готелю. Вони полегшують готелям прогнозування попиту на послуги і проведення більш ефективної маркетингової політики. Готель одержує можливість реалізовувати програми частого гостя і заохочувати своїх постійних клієнтів. Платіжна історія кожного клієнта готелю дозволяє правильно будувати кредитну політику. Без сумніву, комп'ютерні технології відкривають нові можливості в сфері управління і сервісу. Українські готелі усе більше усвідомлюють необхідність використання АІТ у своїй роботі.
Категория: Статьи и работы студентов | Добавил: (27.09.2012) | Автор: Першина Алина, ОТО-41
Просмотров: 3335 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 2.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz