!-- Put this script tag to the of your page --> Система автоматизації роботи готелів Свічар К. гр. ОТО-41 - Статьи и работы студентов - Гостиничный бизнес - Рубрикатор - forstudents
Понедельник, 06.05.2024, 12:51
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания [35]
Статьи и работы студентов [76]
Статистика
Главная » Статьи » Гостиничный бизнес » Статьи и работы студентов [ Добавить статью ]

Система автоматизації роботи готелів Свічар К. гр. ОТО-41
Введення
Сучасні комп'ютерні технології активно впроваджуються в сферу соціально-культурного сервісу (СКС) та туристського бізнесу, їх застосування стає невід'ємною умовою успішної роботи. Відомий вислів «Хто володіє інформацією, той володіє світом» особливо актуально для сфери туристичного бізнесу, так як саме оперативність, надійність, точність, висока швидкість обробки і передачі інформації багато в чому визначають ефективність управлінських рішень у цій області. Реалізація цих умов можлива тільки в рамках застосування інформаційних комп'ютерних систем.

Будь-які управлінські інформаційні процеси включають в себе процедури реєстрації, збору, передачі, зберігання, обробки, видачі інформації та прийняття управлінських рішень. У системах організаційного управління найбільш поширені автоматизовані інформаційні технології, в яких вироблення керуючого впливу покладено на людину - особа, яка приймає рішення (ОПР). До таких систем відносяться практично всі інформаційні системи, використовувані в області соціально-культурного сервісу і туризму.

Готельний сервіс - провідна галузь сфери обслуговування. Сучасний стан ринку готельних послуг характеризується високим рівнем конкуренції, розмаїтістю видів надаваних основних і додаткових послуг, підвищенням рівня обслуговування. З точки зору організації та управління готельні комплекси являють собою складні системи, які складаються з різних взаємозв'язаних служб.

В умовах нестабільного туристського ринку в Україні дуже важливо виділятися серед безлічі конкурентів. При першому знайомстві з потенційним покупцем потрібна яскрава запам'ятовується реклама. Реклама, яка буде запам'ятовуватися з першого разу. Реклама є найбільш дорогою частиною маркетингової кампанії, і, звичайно, кожен керівник підприємства хоче, щоб гроші не були витрачені в порожню.
1.
Що являє собою автоматизовану систему управління готелю?

Автоматизована система охоплює всі аспекти діяльності готелю та ресторану. Повний облік виручки здійснюється з використанням комп'ютерних контрольно-касових машин. В системі передбачено ведення повного бухгалтерського обліку. Система являє собою єдиний комплекс взаємопов'язаних бізнес-процесів, повністю охоплюють основну виробничу діяльність, облік і контроль, побудована за технологією автоматизованих робочих місць, яка виключає можливість проходження не врахованих в системі документів. Інформаційна модель, закладена в систему, відповідає типовій організаційній структурі готелю, а прикладне програмне забезпечення оформлено у вигляді програмних модулів, що реалізують певні функції. Набір модулів, що покривають всі функціональні потреби конкретного робочого місця, оформлений у вигляді автоматизованого робочого місця (АРМ).

Система має ряд переваг: мобільна в використанні апаратних засобів, проста в експлуатації і легко нарощується за рахунок введення нових робочих місць. У системі передбачена можливість захисту даних від несанкціонованого позасистемного доступу. Усередині системи захист доступу до даних забезпечується унікальною ідентифікацією користувача кодом і паролем.

Система складається з наступних функціональних компонентів:

· Підсистема «Управління». Підсистема призначена для автоматизації діяльності керівника готелю та забезпечує: обробку ділової документації; контроль виконання; перевірку стану готельного господарства та стану робіт по підрозділах; сервіс.

· Підсистема «Комерційний відділ». Підсистема призначена для автоматизації діяльності підрозділу готелю з обслуговування гостей і забезпечує: ведення договорів з корпоративними клієнтами; планування прийому й обслуговування гостей; збір звітної інформації по комерційній діяльності; збір довідкової інформації за станом безготівкових розрахунків з партнерами.

· Підсистема «Портьє». Підсистема призначена для автоматизації основної виробничої діяльності готелю та забезпечує: резервування та бронювання номерів; реєстрацію, оформлення і розміщення гостей; прийом та оформлення платежів; облік і оперативний контроль завантаження готелю.

· Підсистема «Поверхова служба». Підсистема призначена для автоматизації діяльності поверхової служби готелю і вирішує наступні завдання: облік номерного фонду; видача різної довідкової інформації про стан номерного фонду готелю; відстеження боржників за надані послуги; управління роботою покоївок; ведення графіка ремонтів номерного фонду.

· Підсистема «Диспетчер». Підсистема призначена для автоматизації діяльності диспетчерської служби і забезпечує обробку заявок на проведення поточних ремонтних робіт у готелі; ведення графіка планових ремонтів номерного фонду.

· Підсистема «Ресторан». Підсистема призначена для автоматизації діяльності підрозділів громадського харчування та вирішує наступні завдання: ведення рецептур та технологічних довідників; формування меню; калькуляція страв і меню; моніторинг наявності продуктів на складі і виробництві; розрахунок витрачених продуктів; оформлення руху продуктів на виробництві та вимог на замовлення продуктів на склад; оформлення документів реалізації виробів; оформлення списання продуктів за підсумками реалізації виробів і з виробництва; формування різних звітів і довідок; ведення програми харчування гостей та управління завантаженням залів.

· Підсистема «Складський облік». Підсистема призначена для автоматизації роботи підрозділів готелю, що відповідають за приймання, зберігання і видачу матеріальних цінностей і продовольчих продуктів, забезпечує ведення документації по їх обліку і руху.

· Підсистема «Бухгалтерський облік». Підсистема призначена для автоматизації бухгалтерського обліку виробничої і господарської діяльності готелю.

· Підсистема «Заробітна плата». Підсистема забезпечує вирішення завдань по розрахунку заробітної плати за правилами, прийнятим для кожного виду працівників готелю з урахуванням чинних законодавчих актів.

· Підсистема «Кадри». Підсистема призначена для автоматизації діяльності кадрової служби готелю.

· Підсистема «Оперативний облік доходів». Підсистема забезпечує формування звітних документів за видами виробничої діяльності підприємства за різні інтервали часу. Види, форми та складові звітних документів визначаються і настроюються в залежності від потреб підприємства.

Розрахунки з клієнтами. Всі розрахунки з гостями за надані послуги проводяться на автоматизованих робочих місцях, оснащених контрольно-касовими машинами (ККМ) моделей IPC POSIIS-СП або IPC GRS-38001-СП, які включені до державного реєстру. Використання єдиної системи розрахунків відкриває широкі можливості для введення внутрішньої готельної кредитної картки. Взаємозв'язок із зовнішніми електронними системами. При наявності в готелі власної АТС, що має порт для видачі інформації про минулі телефонних переговорах, можлива стикування системи управління з телефонною станцією з метою прискорення отримання даних про зареєстрованих телефонних переговорах. Система здійснює їх тарифікацію та формування рахунків за переговори для розрахунків з клієнтами. При наявності в готелі електронної замкової системи, що має відкритий інтерфейс спілкування з іншими електронними системами, здійснюється стикування системи управління із замковою системою.
Категория: Статьи и работы студентов | Добавил: (13.09.2012) E
Просмотров: 716 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz