!-- Put this script tag to the of your page --> Рівень сервісу в вітчизняних отелях - Статьи и работы студентов - Гостиничный бизнес - Рубрикатор - forstudents
Воскресенье, 19.05.2024, 09:14
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания [35]
Статьи и работы студентов [76]
Статистика
Главная » Статьи » Гостиничный бизнес » Статьи и работы студентов [ Добавить статью ]

Рівень сервісу в вітчизняних отелях
Перш за все правильний вибір готелю - це запорука гарного відпочинку та відмінного настрою.
Щоб вибрати вірно готель, потрібно зробити невеличкий екскурс. Рівень самого готелю залежить від багатьох факторів. В світі існує близько 30 систем класифікації готелів, такі як система зірок, система балів, система букв, система корон або ключів та інші. Найпоширенішою серед них є п’ятизіркова система класифікацій. І от те, що рівень сервісу в Європі відповідає зіркам, в цьому можна й не сумніватися, то що ж цим в Україні?
Нажаль, не дивлячись на те, що п’ятизіркових готелів в Україні чимало, лише декілька з них задовольняють вимоги на чотири зірки, а решта три. Причиною цього є, перш за все, не бажання самих керівників ставити готельну індустрію на належний рівень. Інша причина це та, що більшість готелів радянських часів і інвестори не бажають інвестувати сюди гроші.
Не дивлячись на те, що п’ять зірок не відповідають своєму рівню, ціни на послуги у готелях на належному рівні. Деякі навіть вищі, чим в європейських країнах.
Для розвитку готельного бізнесу в Україні, за свідченням фахівця готельного бізнесу професора Фукса, нам також не вистачає трьох зіркових готелів, адже це найбільш популярний формат готелів для більшості європейських бізнесменів та туристів. А в нас мінімальна кількість гідних пропозицій серед готелів середнього класу.
Звичайно, не можна сказати, що в Україні немає готелів класу "3 зірки", в самому Києві їх близько 20. Але проблема в тому, що більшість з них – реконструйовані будівлі, які побудовані ще в 1970 – 1980 роках. Крім того, попри тризірковий статус, рівень обслуговування часто не відповідає вимогам європейських стандартів.
Тож варто не тільки збільшувати кількість, а й покращувати якість, що можливо за рахунок виходу на готельний ринок України міжнародних готельних операторів. Але при таких умовах існує можливість зникнення з нашого ринку приватних готелів та про інвестованих іноземцями, адже цим готелям буде тяжко змагатись з рівнем міжнародних операторів, і перші просто зникнуть.
Тож бажаю нашим керівникам прикладати максимум зусиль, любові та старань задля розвитку готельної справи в Україні, адже вони представляють обличчя нашої держави для іноземних бізнесменів та туристів, тож нехай щастить.
Категория: Статьи и работы студентов | Добавил: (23.11.2011) | Автор: Максимова Юлія E
Просмотров: 490 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz