|
Рівень сервісу в вітчизняних отелях
Перш за все правильний вибір готелю - це запорука гарного відпочинку та відмінного настрою. Щоб вибрати вірно готель, потрібно зробити невеличкий екскурс. Рівень самого готелю залежить від багатьох факторів. В світі існує близько 30 систем класифікації готелів, такі як система зірок, система балів, система букв, система корон або ключів та інші. Найпоширенішою серед них є п’ятизіркова система класифікацій. І от те, що рівень сервісу в Європі відповідає зіркам, в цьому можна й не сумніватися, то що ж цим в Україні? Нажаль, не дивлячись на те, що п’ятизіркових готелів в Україні чимало, лише декілька з них задовольняють вимоги на чотири зірки, а решта три. Причиною цього є, перш за все, не бажання самих керівників ставити готельну індустрію на належний рівень. Інша причина це та, що більшість готелів радянських часів і інвестори не бажають інвестувати сюди гроші. Не дивлячись на те, що п’ять зірок не відповідають своєму рівню, ціни на послуги у готелях на належному рівні. Деякі навіть вищі, чим в європейських країнах. Для розвитку готельного бізнесу в Україні, за свідченням фахівця готельного бізнесу професора Фукса, нам також не вистачає трьох зіркових готелів, адже це найбільш популярний формат готелів для більшості європейських бізнесменів та туристів. А в нас мінімальна кількість гідних пропозицій серед готелів середнього класу. Звичайно, не можна сказати, що в Україні немає готелів класу "3 зірки", в самому Києві їх близько 20. Але проблема в тому, що більшість з них – реконструйовані будівлі, які побудовані ще в 1970 – 1980 роках. Крім того, попри тризірковий статус, рівень обслуговування часто не відповідає вимогам європейських стандартів. Тож варто не тільки збільшувати кількість, а й покращувати якість, що можливо за рахунок виходу на готельний ринок України міжнародних готельних операторів. Але при таких умовах існує можливість зникнення з нашого ринку приватних готелів та про інвестованих іноземцями, адже цим готелям буде тяжко змагатись з рівнем міжнародних операторів, і перші просто зникнуть. Тож бажаю нашим керівникам прикладати максимум зусиль, любові та старань задля розвитку готельної справи в Україні, адже вони представляють обличчя нашої держави для іноземних бізнесменів та туристів, тож нехай щастить.
|
Категория: Статьи и работы студентов | Добавил: (23.11.2011)
| Автор: Максимова Юлія E
|
Просмотров: 533 | Комментарии: 1
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
|