|
Кадрова служба
На кадрові служби покладені наступні функції:
- управління персоналом;
- кадрове діловодство.
Під управлінням персоналом необхідно розуміти діяльність, спрямовану на підвищення ефективності роботи підприємства за рахунок підвищення ефективності роботи з його працівниками. Ця робота складається з наступних розділів:
формування системи керування персоналом; планування кадрової роботи; проведення маркетингу персоналу; визначення кадрового потенціалу і потреби організації в персоналі. Основні завдання управління персоналом: 1) найм, оцінка і відбір персоналу;
2) кадрове планування;
3) робота з підвищення кваліфікації кадрів;
4) облік персонального складу співробітників, плинності кадрів, робочого часу, травматизму тощо;
5) контроль за дотриманням трудової дисципліни; за виконанням виробничих завдань;
6) аналіз кількісного і якісного складу персоналу, вивчення причин плинності кадрів, динаміка змін професійного складу за визначений період;
7) інші.
Серед завдань, що стоять перед службою управління персоналом, є найм, оцінка і відбір персоналу. Основним завданням служби персоналу є задоволення попиту підприємства на працівників в якісному і кількісному відношенні. Є два варіанти поповнення підприємства необхідними працівниками: внутрішній (із своїх працівників) і зовнішній (з людей, які до цього часу не мали ніякого відношення до підприємства). Переваги і недоліки внутрішніх і зовнішніх джерел залучення персоналу наведені в табл. 1[8, c. 154-157].
Набір персоналу за рахунок внутрішніх джерел багато в чому залежить від кадрової політики підприємства в цілому. Виважене використання наявних людських ресурсів може дозволити підприємству обійтись без додаткового набору. Схема найму спеціаліста на роботу наведена на рис. 2.
З метою забезпечення підприємства необхідними кадрами виконують планування роботи з кадрами, суть якої полягає в наданні людям робочих місць у потрібний момент часу і необхідної кількості відповідно до їх здатностей, нахилів та потреб виробництва. Робочі місця з точки зору продуктивності і мотивації повинні дозволяти працюючим оптимально розвивати свої здібності, підвищувати ефективність праці, відповідати вимогам створення гідних людини умов праці і забезпечення зайнятості
Источник: http://info-works.com.ua/all/ekonomika_pidpriemstva/1986.html |
Категория: Статьи и работы студентов | Добавил: (04.12.2011)
| Автор: Тихая Катя ОТО-41
|
Просмотров: 587 | Комментарии: 1
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
|