!-- Put this script tag to the of your page --> Стратегії встановлення ціни - Работы студентов - Ценообразование - Рубрикатор - forstudents
Воскресенье, 12.05.2024, 20:51
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания [33]
Работы студентов [82]
Статистика
Главная » Статьи » Ценообразование » Работы студентов [ Добавить статью ]

Стратегії встановлення ціни
Маркетингові стратегії встановлення ціни на новий товар

Нові товари — поняття відносне, оскільки поява товару означає, що
розпочалось його старіння. І якщо фірма не опікувалася його патентним
захистом або аналогічний товар пропонують підприємства-конкуренти, фірма
має вдатися до політики прориву. Основними маркетинговими стратегіями
встановлення ціни на новий товар є:

1. "Збирання вершків" — встановлення високої ціни від початку просування
на ринок нового або вдосконаленого продукту. У цьому разі сподіваються
на споживачів, здатних купити продукт за такою ціною. Вона прийнятна
тоді, коли попит на товар дуже високий за великої кількості покупців;
якщо витрати дрібносерійного виробництва потребують негайного
поновлення; як механізм "знищення" конкурентів, які не витримують
цінового тиску. Висока ціна підтверджує якість.

Стратегію "збирання вершків" головні фірми галузі застосовують у таких
випадках:

• виходячи на ринок з абсолютно новими виробами, що не мають аналогів і
перебувають на початковій стадії життєвого циклу;

• формуючи новий товар;

• працюючи на сегменті ринку, де попит не залежить від динаміки цін.
Така стратегія виправдана тоді, коли є гарантія, що найближчим

часом на ринку не загостриться конкуренція. Це можливо в таких випадках:
нові продукти захищені патентами; в основу їх виробництва покладено
значні винаходи або результати великомасштабних і дорогих
науково-дослідних та дослідно-конструкторських розробок; конкуренти
вважають надто високими витрати на освоєння нового ринку (реклами);
сировина та матеріали, що необхідні для виробництва, надаються в
обмеженій кількості. У цьому разі підприємства-виробники є монополістами
і їх мета — максимізувати короткостроковий прибуток доти, поки новий
ринок не стане об'єктом конкурентної боротьби.

2, Упровадження продукту на ринок — встановлення нижчої ціни, ніж на
аналогічні товари на ринку. Ціна продукту, що впроваджується на ринок,
заздалегідь занижена. В окремих ситуаціях така стратегія ціноутворення
зумовлена прагненням підприємства збільшити свою частку на ринку. З
огляду на фінансовий аспект діяльність підприємства, яке обрало таку
стратегію, може характеризуватися як збільшенням розміру прибутку й
прибутку на вкладений капітал, так і значним зниженням рентабельності.

3. "Психологічні ціни" — дещо нижчі від певної суми (наприклад, 99 грн);
така ціна створює у споживача психологічне враження нижчої ціни.

4. Лідерство на ринку або в галузі — встановлюється відповідно до ціни,
запропонованої головними конкурентами на ринку, — переважно провідною
ринку, — переважно провідною
фірмою галузі. Ціна лідера не допускає встановлення ціни на нові вироби
відповідно до рівня цін головної компанії на ринку. Ціна на новий виріб
може відхилятися від ціни компанії-лідера лише в певних межах, що
визначаються якісною та кількісною перевагою продукції підприємства над
виробами головних фірм на ринку.

5. Ціни з відшкодуванням витрат виробництва — встановлюються з
урахуванням фактичних витрат на виробництво продукції й середньої норми
прибутку на ринку або в галузі.

6. Престижні ціни — встановлюються на вироби найвищої якості, що мають
особливі, неперевершені властивості.

Маркетингові стратегії встановлення ціни на наявні на ринку товари та
послуги

Для реалізації на сформованому ринку збуту товарів і послуг
рекомендуються вісім основних маркетингових стратегій ціноутворення, які
забезпечують підвищення конкурентоспроможності підприємства.

1. Змінно-спадна ціна на вироби та послуги — встановлюється залежно від
співвідношення попиту й пропозиції, поступово знижуючись при насиченні
ринку.

2. Довгострокова ціна — така, що тривалий час майже не змінюється.

3. Ціна споживчого сегмента ринку — ціна на приблизно однакові види
виробів і послуг, що реалізуються різним групам споживачів (залежно від
сегментування конкретного ринку за споживачами).

4. Еластична ціна — встановлюється залежно від зміни співвідношення між
попитом і пропозицією.

5. Переважна ціна — передбачає певне зниження цін на свої вироби фірмою,
яка домінує на ринку і може забезпечити значне зниження витрат
виробництва за рахунок збільшення обсягів збуту й економії на витратах,
пов'язаних з реалізацією продукції.

6. Ціна на знятий з виробництва виріб, випуск якого вже припинено.

7. Ціна, що встановлюється нижчою, ніж у більшості фірм на ринку.

8. Договірна ціна — встановлюється на спеціально вибрані види виробів
або на певні групи виробів однієї чи кількох фірм і гарантує значні
знижки порівняно зі звичайною ціною на однакові вироби при виконанні
споживачами певних умов під час купівлі товару.
Категория: Работы студентов | Добавил: (26.11.2011) | Автор: Воздухович Марина
Просмотров: 441 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz