!-- Put this script tag to the of your page --> Стратегія "психологічного впливу" - Работы студентов - Ценообразование - Рубрикатор - forstudents
Воскресенье, 28.04.2024, 17:12
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания [33]
Работы студентов [82]
Статистика
Главная » Статьи » Ценообразование » Работы студентов [ Добавить статью ]

Стратегія "психологічного впливу"
Суть її полягає в установленні ціни підприємством, психологічно привабливої для споживача. Така ціна має бути нижчою, ніж у конкурентів, і не становити цілої цифри. Наприклад, якщо ціна на виріб у конкурентів становить 100 ум. од., то виробник повинен запропонувати ціну на свій товар, нижчу від круглої цифри — 97,7 ум. од. Як показує іноземний досвід, ефект досягається навіть тоді, коли ціна встановлена нижче на 0,2—0,8 ум. од., а також те, що цифра 7 впливає на зростання попиту більше, ніж будь-яка інша цифра.

Застосовують цю стратегію стосовно виробів, призначених для швидкого просування на ринку або для зростання престижу підприємства-виробника.

За такої стратегії торговельне підприємство може ефективно взаємодіяти з виробником у питаннях:

• здійснення рекламних заходів;

• оперативного реагування на встановлення ціни на виріб конкурентів;

• вивчення кон'юнктури ринку;

• використання різних засобів прискорення реалізації товарів (виїзна торгівля, торгівля на замовлення, за зразками та ін.).

Споживачі товарів впливають на прийняття підприємством рішень за цінами. Тому для найбільш правильного встановлення цін, вибору ефективної цінової стратегії необхідно, насамперед, добре розуміти взаємини між ціною та покупками споживачів. Цей взаємозв’язок визначається тим, що ціна товару в умовах ринкових відносин встановлюється в результаті взаємного тиску продавця і покупця. Першого цікавить вартість, що обумовлюється витратами, другого — споживацька вартість, що визначає, чи є ці витрати суспільно необхідними, тобто чи здатен товар задовольняти суспільні потреби.

Спостерігається тісна залежність між цінами і ринковим попитом на товари, що знаходяться в обернено пропорційній залежності. Цей взаємозв’язок пояснюється двома економічними категоріями: законом попиту і ціновою еластичністю.

Вплив економічного закону попиту виявляється в таких фактах: якщо ціни на товари зростають (за інших рівних умов), попит зменшується. Коли виробництво пропонує до продажу більше товарів, то зросте їхня кількість, яку може бути продано тільки за більш низькими цінами.
Категория: Работы студентов | Добавил: (29.10.2012) | Автор: Слободяник Анастасія, ОТО-41
Просмотров: 574 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz