!-- Put this script tag to the of your page --> Цінові знижки готеля - Работы студентов - Ценообразование - Рубрикатор - forstudents
Вторник, 14.05.2024, 09:49
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания [33]
Работы студентов [82]
Статистика
Главная » Статьи » Ценообразование » Работы студентов [ Добавить статью ]

Цінові знижки готеля
Для стимулювання обсягу реалізації основних і додаткових послуг вітчизняні готельні підприємства також застосовують різні цінові знижки та прийоми диференціації цін і тарифів.
У більшості вітчизняних готелів застосовуються як сезонні, так і комерційні знижки, пов'язані з терміном перебування відвідувачів або ненаданням готелем деяких видів обов'язкових послуг з об'єктивних причин. До сезонних можна віднести також знижки на час різдвяних та новорічних свят, великодня та серпневих канікул. У готельних комплек¬сах України існують «Положення про надання знижок проживаючим», розроблені відповідно до Закону України «Про підприємства в Україні» (ст. 23 п. 1) та «Правила користування готелями та надання готельних послуг в Україні» (затверджених наказом Державного комітету України по туризму від 10 вересня 1996 р. № 77/44).
Вітчизняні готелі найчастіше включають до «Положень» такі види цінових знижок:
• Сезонні знижки — за реалізацію послуг у несезонний період, у свят¬кові дні (різдвяні, великодні та інші релігійні свята) — від 25 до 50%.
• За тимчасове зниження якості послуги проживання за будь-яких об'єк¬тивних причин (ремонт ліфтового господарства, тимчасова відсут¬ність гарячої води, телефонного зв'язку, телевізора або холодиль¬ника у номерах, де вони повинні бути) — сума знижки визначається з урахуванням розмірів мінімальної добової вартості відсутніх послуг.
За розташування номерів у безпосередній близькості до душових та інших приміщень загального користування, а також приміщень, у яких проводяться ремонтні роботи - 5 - 10%.
Спеціальні знижки — для школярів та студентів під час канікул, при розміщенні в одному номері членів однієї родини (якщо не засто¬совується спеціальний «Родинний тариф»).
Знижка за платежі готівкою (а не кредитними картками) - до 2%. Функціональні знижки (дилерські) — при реалізації товарів і послуг з допомогою посередників (турагентів, дистриб'юторів, інших посередників). Знижка на відшкодування витрат посередників складає 3 - 25% від собівартості послуг.
Знижки постійним клієнтам готелю — 5 - 10%. Розмір знижок на про¬живання постійним клієнтам коригується залежно від кількості діб проживання;
Дипломатичні знижки — надаються при наявності дипломатичного паспорту та за умови обов'язкового попереднього бронювання (10-20%).
Закриті знижки — при наданні окремих видів послуг працівникам підприємства.
Спеціальні знижки, сума яких визначається окремим розрахунком:
Форс-мажорні знижки — при ненаданні обов'язкових послуг не з вини відповідальних служб готелю (наприклад, тривала відсутність гаря¬чої чи холодної води; відключення електроенергії; відключення ліфтового господарства; відключення опалення в осінньо-зимовий період тощо);
Знижки на нічне проживання у робочі дні — надаються клієнтам, що розміщуються у готелі з 2200 до 8°о наступного дня;
Знижки на проживання в неробочі (вихідні та святкові) дні — надаються з 1200 п'ятниці до 1200 неділі (святкового дня);
Рішення про застосування знижки оформлюється наказом по підприємству.
Але управління механізмом формування й тактичного регулювання цін на послуги гостинності в готелях України не враховує ряд інших можливостей пристосування до різних факторів, що призводить до неефективного використання можливостей системи ціноутворення. Наприклад, у вітчизняних готелях доцільно застосовувати знижки за обсяг реалізації послуг, розширити діапазон знижок залежно від сезону купівлі.
Знижки за обсяг реалізації послуг. Готель може застосовувати спеціальні розцінки для залучення клієнтів, які спроможні оплатити більшу кількість людино-діб впродовж визначеного періоду чи протя¬гом року; пропонувати спеціальні, пільгові ціни або надавати безплатні послуги для асоціацій та організаторів зустрічей та конференцій. Крім знижок для групових клієнтів, готель може пропонувати спеціальні корпоративні ціни учасникам, які гарантують готелю використання визначеної кількості місць щороку.
Знижки залежно від сезону купівлі. Застосування сезонних знижок, тобто зниження ціни для споживачів, які користуються готельними послугами в несезон, дозволить готелю підтримувати стійкий попит впродовж року. Сезонність суттєво впливає на ціни.
Тому на ринку готельних послуг рекомендується формувати різні варіанти сезонних цін:
• ціни на послуги гостинності в головний сезон;
• ціни на послуги гостинності в період міжсезоння;
• ціни на послуги гостинності в несезонний період.
Різниця між сезонними та несезонними цінами може становити 2 і більше разів. Врахування фактора сезонності при формуванні цін на послуги гостинності дозволяє протидіяти обмеженим можливостям реалізації послуг через стимулювання попиту.
В українських готелях набула поширення диференціація готельних тарифів залежно від громадянства та форми надання послуг: тарифи для туристів та громадян України, для іноземних туристів та громадян, на оренду приміщень під офіси, на довгострокове проживання тощо. При визначенні вартості послуг проживання застосовують диференційований підхід до встановлення цін на номерний фонд залежно від виду й кате¬горії номеру. При цьому встановлюють наступні види готельних тарифів:
• базовий тариф;
• тариф сімейного туру;
• тариф на вихідні дні;
• тариф сімейного туру на вихідні дні;
• тариф на проживання понад 7 діб;
• тариф на проживання понад 14 діб;
• тарифи на оренду номерного фонду, у тому числі:
- Використання номерної бази під офіси (оплата за добу)
- Використання номерів під кімнати для переговорів (оплата за 1 годину)
Порівняльний аналіз діяльності вітчизняних та іноземних готельних підприємств свідчить про неефективність дискримінаційної системи диференціації готельних тарифів залежно від громадянства. Вітчизняним гоголям слід ширше використовувати міжнародний досвід управління доходами та встановлення спеціальних тарифів, оскільки він дозволяє збільшити обсяг реалізації послуг, зберегти постійних та залучити додаткових клієнтів без зниження ціни для всіх інших відвідувачів, а якщо попит нееластичний за ціною — отримувати плату за проживання за повною вартістю без знижок, що забезпечує додатковий дохід та дозволяє оптимізувати витрати.
Диференціацію цін за категорією номерів доцільно проводити за показником прямих експлуатаційних витрат, якщо в ціну кожної кате¬горії закладається єдина норма прибутку, податок на додану вартість і готельний збір. Такий метод диференціації цін за категорією номерів дозволяє економічно обгрунтувати собівартість послуг за різними якіс¬ними характеристиками, дає можливість порівнювати динаміку експлуатаційних та інших витрат, враховувати їх вплив на відпускні ціни послуг.
Можна використовувати умовно постійні коефіцієнти диференціації готельних тарифів за категорією номерів як відношення відпускних цін на номер кожної категорії до середньої відпускної вартості одного номера за добу на визначену дату.

Источник: http://buklib.net/component/option,com_jbook/task,view/Itemid,99999999/catid,246/id,10815/
Категория: Работы студентов | Добавил: (28.11.2011) | Автор: Максимова Юлія E
Просмотров: 519 | Комментарии: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz