!-- Put this script tag to the of your page --> Цінові знижки готелів - Работы студентов - Ценообразование - Рубрикатор - forstudents
Пятница, 10.05.2024, 18:56
forstudents
Главная | RSS
Меню сайта
Рубрики сайта:
Задания [33]
Работы студентов [82]
Статистика
Главная » Статьи » Ценообразование » Работы студентов [ Добавить статью ]

Цінові знижки готелів
Найчастіше вітчизняні готелі вводять до "Положень..." такі види цінових знижок:

— сезонні — реалізацію послуг здійснюють у несезон, у святкові дні (Різдво, Великдень й інші релігійні свята), знижки становлять 25—50%;

— під час тимчасового зниження якості послуг проживання за будь-яких об'єктивних причин (ремонтні роботи, тимчасова відсутність гарячої води, телефонного зв'язку, телевізора або холодильника у номерах, де вони повинні бути); суму знижки визначають з урахуванням мінімальної добової вартості незабезпечених послуг;

— за розташування номерів у безпосередній близькості до душових та інших приміщень загального користування, а також приміщень, в яких здійснюються ремонтні роботи — 5—10 %;

— спеціальні — для школярів та студентів під час канікул, за розміщення в номері членів однієї родини (якщо не застосовують спеціальний "родинний тариф");

— якщо здійснюють оплату готівкою — до 2 %;

— функціональні (дилерські) — у процесі реалізації товарів і послуг за допомогою посередників (турагентів, дистриб'юторів, інших посередників); знижка на відшкодування витрат посередників становить 3—25 % собівартості послуг;

— для постійних клієнтів готелю становлять 5—10%; значення цих знижок коригується відповідно до часу проживання — кількості діб;

— дипломатичні; надають за наявності дипломатичного паспорта та за умови обов'язкового попереднього бронювання — 10—20 %;

— корпоративні; надають співробітникам готелю на окремі послуги;

— спеціальні, значення яких визначають окремим розрахунком;

— форс-мажорні, пов'язані з ненаданням обов'язкових послуг готелем, наприклад, тривала відсутність гарячої або холодної води, відключення електроенергії, ліфта, опалення в осінньо-зимовий період та ін.;

— на нічне проживання в будні; надають клієнтам, котрих поселяють у готелі з 22 год до 8 год наступного дня;

— на проживання в неробочі (вихідні та святкові) дні; надають від 12 год п'ятниці до 12 год неділі;

Знижки на обсяг реалізації послуг. Готель може застосовувати спеціальні розцінки для залучення клієнтів, які спроможні оплатити більшу кількість людино-діб упродовж визначеного періоду, пропонувати спеціальні, пільгові тарифи або надавати безплатні послуги для асоціацій та організаторів зустрічей, конференцій. Окрім знижок для груп клієнтів, готель може пропонувати спеціальні корпоративні ціни клієнтам, котрі гарантують готелю використання визначеної кількості місць щороку.

Знижки згідно зі сезоном купівлі. Застосування сезонних знижок, тобто зниження ціни для споживачів, які користуються готельними послугами в несезон, забезпечує підприємству підтримування стійкого попиту впродовж року. Сезонність суттєво впливає на ціни, тому на ринку готельних послуг рекомендують формувати різні варіанти сезонних цін: ціни на послуги гостинності в основний сезон; ціни на послуги гостинності в міжсезоння; ціни на послуги гостинності у несезонний період.

Різниця між сезонними та несезонними цінами може відрізнятись у 2 рази і більше. Урахування чинника сезонності під час формування цін на послуги гостинності дає змогу протидіяти обмеженим ймовірностям реалізації послуг через стимулювання попиту.

У вітчизняних готелях поширена диференціація готельних тарифів відповідно до громадянства та форми надання послуг — тарифи для туристів і громадян України, для іноземних туристів та громадян, на оренду приміщень під офіси, на довгострокове проживання та ін. У процесі визначення вартості послуг проживання застосовують диференційований підхід до встановлення цін на номерний фонд згідно з видом і категорією номера. Встановлюють такі види готельних тарифів: базовий; сімейного туру; на вихідні; сімейного туру на вихідні; на проживання понад 7 діб; на проживання понад 14 діб; на оренду номерного фонду.

Порівняльний аналіз діяльності вітчизняних та іноземних готельних підприємств засвідчує неефективність дискримінаційної системи диференціації готельних тарифів відповідно до громадянства. Вітчизняним готелям необхідно ширше використовувати міжнародний досвід управління доходами та встановлення спеціальних тарифів, оскільки він дає змогу збільшити обсяг реалізації послуг, зберегти постійних і залучити додаткових клієнтів без зниження ціни для всіх інших відвідувачів, а якщо попит нееластичний за ціною — отримувати плату за повною вартістю, без знижок, що забезпечує додатковий дохід і допомагає оптимізувати витрати.

Ціни за категорією номерів бажано диференціювати за показником прямих експлуатаційних витрат, якщо в ціну кожної категорії закладено єдину норму прибутку, податок на додану вартість і готельний збір. Такий метод дає змогу економічно обґрунтувати собівартість послуг відповідно до різних якісних характеристик, порівнювати динаміку експлуатаційних та інших витрат, ураховувати їхній вплив на відпускні ціни послуг.

Ефективне впровадження цінової стратегії передбачає тактичну зміну цін під впливом внутрішніх та зовнішніх чинників.

Основний фактор підвищення цін — інфляційні витрати. Під впливом інфляції обсяг підвищення цін зазвичай перевищує динаміку зростання витрат. Інший чинник, який зумовлює зростання тарифів, — надмірний попит. Наприклад, якщо передбачається прибуття значної кількості гостей, пов'язане зі спортивними змаганнями, урочистими заходами, нарадами, конференціями, готелі збільшують ціну іноді в декілька разів порівняно зі середньою вартістю номера. Водночас за підвищення тарифів готель не повинен закріпити за собою імідж "цінового хижака". Збільшувати ціни доцільно лише тоді, якщо клієнти відчувають обґрунтування таких заходів за умов, коли надмірний попит важко задовольнити.

Підвищення або зниження тарифів завжди стосується інтересів споживачів, конкурентів, дистриб'юторів та постачальників. Клієнти можуть неадекватно реагувати на зміну цін. Якщо ціна на готельні послуги низька, це спричиняє зменшення доходів готелю; якщо висока — це може призвести до втрати клієнтів. У розв'язанні проблем регулювання цін готельне підприємство повинно ретельно вивчити можливе реагування окремих категорій споживачів та конкурентів. Реакція споживачів залежить від того, яку мету вони вбачають у зміні ціни, а конкурентів —- буде або наслідком чітких установок реагування, або результатом конкретної оцінки кожної ситуації, що виникла. Підприємство, у випадку зміни цін конкурентами, повинно передбачити їхню стратегію та ймовірну тривалість цієї зміни. Щоб утриматись на ринку, необхідно заздалегідь планувати відповідні дії на можливі цінові маневри конкурентів.

Готельне підприємство може ініціювати зниження ціни тоді, коли існує можливість за допомогою низьких цін посісти домінуюче становище на ринку. Для цього необхідно виходити на ринок з нижчими цінами, ніж у конкурентів, або першим зменшувати ціни, сподіваючись охопити частку ринку, яка забезпечить зниження витрат виробництва внаслідок зростання його обсягу.

Для вітчизняних готелів доцільно враховувати міжнародний досвід тактичного регулювання тарифів на готельне обслуговування, застосовуючи спеціальні сезонні й тимчасові тарифи.

Источник: http://pidruchniki.ws/15660212/turizm/tsinova_strategiya_gotelnih_pidpriyemstv
Категория: Работы студентов | Добавил: (03.12.2011) | Автор: Тихая Катя ОТО-41
Просмотров: 491 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Интернет зависимость
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Украинский экскурсионный портал
  • Каталог ссылок, Top 100. МЕТА - Украина. Рейтинг сайтовРусский ТопКШЕ - поисковый каталог рейтинг топ 100 сайтов"Search4all.org" - каталог сайтов
    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz