|
Цінова політика турпідприємства
Процес ціноутворення в туризмі у значній мірі визначається різними зовнішніми факторами. В одних випадках ці фактори обмежують свободу підприємництва в ціноутворенні, в інших – забагато розширюють. До числа найважливіших факторів ціноутворення в туризмі слід віднести: Ø співвідношення туристичного попиту та пропозиції; Ø рівень та динаміка конкуруючих цін; Ø державне регулювання ціноутворення в туризмі; Ø споживачі туристичних послуг. Визначення цін також визначається іміджем туристичного підприємства Стратегія ціноутворення може передбачати такі цілі: 1. максимізація прибутку. Максимізація прибутку доцільна у тих випадках, коли: Ø туристична фірма пропонує унікальні послуги; Ø попит на туристичні послуги перевищує пропозицію. 2. утримання позицій на ринку. В умовах високої насиченості ринку туристичних послуг може виникнути ситуація, коли підприємство буде зацікавлене в тому, щоб продавати свої послуги по будь-якій ціні заради того, щоб залишитись на ринку. У такому випадку реалізація послуг може відбуватися навіть собі у збиток. За такого підходу фірма не може довго вижити на ринку. 3. лідерство на туристичному ринку. Такі цілі ставляться, як правило, для продуктів-новинок. Ціни визначаються таким чином, щоб приваблювати споживачів та забезпечувати достатню прибутковість фірмі. 4. лідерство в якості продуктів. Підвищення якості означає зростання цін. І якщо споживачі визнають ціну турпродукту відповідною до його якості, підприємство може лідирувати в конкурентній боротьбі. Після визначення цілей ціноутворення вибирається відповідний його метод.
|
Категория: Работы студентов | Добавил: (19.11.2011)
| Автор: Миша Мирошниченко
|
Просмотров: 507 | Комментарии: 3
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
|